Georges Plassat, CEO-ul grupului Carrefour, al doilea cel mai mare retailer din lume, a anunţat astăzi, odată cu publicarea rezultatelor aferente primului semestru, şi o parte dintre măsurile pe care are de gând să le implementeze pentru a restructura gigantul francez.
Cunoscut ca un CEO care eficientizează businessurile pe care le conduce, Plassat a anunţat că reducerea costurilor şi a datoriilor se află printre priorităţile sale. El a mai recunoscut că firma s-ar putea retrage de pe pieţe precum Polonia, Turcia sau Indonezia. La polul opus, francezul apără pieţele puternice, importante pentru grup, precum Brazilia şi China.
El nu a precizat însă nimic despre România care era inclusă de analişti pe lista de pieţe de pe care s-ar putea retrage Carrefour. România era inclusă în lista ţărilor cu afaceri între 1 şi 3 mld. euro, pieţe prea mici pentru a influenţa semnificativ businessul francezilor.
Carrefour deţine în România aproape 90 de magazine şi a terminat anul trecut cu afaceri de peste 1 mld. euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels