Sun Plaza se extinde din 28 septembrie cu 25 de magazine, inclusiv Lego şi Forever 21, care vor avea aici cele mai mari unităţi din România

22 sep 2017 Autor: Roxana Rosu

Peste 25 de magazine se vor deschide pe 28 septembrie în cadrul centrului comercial Sun Plaza, odată cu finalizarea etapei a doua a lucrărilor de remodelare derulate de compania de investiţii imobiliare S IMMO AG, proprietarul centrului comercial.

Noile magazine sunt dispuse pe două niveluri şi includ Lego şi Forever 21, cu cele mai mari magazine deschise în România, buticul Men’s Cave (cu prima sa prezenţă într-un centru comercial) şi mai multe brand-uri care vor deschide în premieră în Sun Plaza (LC Waikiki, Pepco, NYX, Pandora, MAC, Sabon, Melkior), cafenele (Gloria Jeans) şi o varietate de spaţii de servicii, precum frizeria pentru copii Dolphy sau o reprezentanţă RCS & RDS.

Noua zonă reconfigurată din cadrul Sun Plaza însumează 5.500 de metri pătraţi de spaţii comerciale, închiriate în totalitate.

”Sun Plaza este schema de retail dominantă în partea de sud – est a Bucureştiului. Prin investiţia în acest proces de remodelare vom duce experienţa de shopping din cadrul Sun Plaza la următorul nivel şi îl vom transforma într-un centru comercial atractiv pentru toţi locuitorii Bucureştiului”, declară Friederich Wachernig, membru al consiliului de administraţie S IMMO AG.

Procesul de reconfigurare a Sun Plaza a fost împărţit în trei etape, pe o perioadă de 24 de luni.

După prima fază au fost modernizate o serie de spaţii pentru chiriaşi ancoră, precum Altex, Terranova, H&M, C&A, Bebe Tei, Autograf şi O’Bag. De asemenea, a fost remodelat şi extins şi pasajul de acces către staţia de metrou Piaţa Sudului.

Odată cu deschiderea celor 25 de magazine noi, în complex vor fi instalate o serie de lucrări de artă contemporană realizate de către austriacul Peter Kogler, unul dintre pionierii artei generate pe computer. Acesta a realizat o cascadă luminescentă cu o înălţime de 18 metri şi cântărind  peste o tonă şi a realizat şi o grafică artistică pentru tunelul de acces care face legătura cu staţia de metrou.

”Fiind singurul mall din România cu un acces direct la metrou, integrând unul dintre cele mai mari hipermarket-uri din Bucureşti şi având un mix echilibrat de spaţii de retail, de servicii şi relaxare, Sun Plaza are un potenţial semnificativ de a deveni o opţiune de top pentru vizitatori şi pentru cumpărători”, afirmă Răzvan Iorgu, managing director CBRE România, compania care asigură administrarea Sun Plaza.

Potrivit studiilor CBRE, consumatorii români preferă centrele comerciale de mari dimensiuni într-un procent covârşitor, 70% alegând aceste destinaţii, cu mult peste media europeana care se situează la 47%. Totodată, 40% dintre aceştia consideră că opţiunile de divertisment reprezintă principalul factor de alegere a unui centru comercial.

Procesul de reconfigurare al Sun Plaza vizează adăugarea a 11.000 de metri pătraţi de spaţii noi de retail şi de relaxare şi remodelarea a aproximativ 9.000 mp de spaţii de retail existente, rezultând 40 de magazine şi spaţii comune.

Reconfigurarea Sun Plaza este concepută de către arhitecţii şi inginerii din ATP Viena, una dintre cele mai importante companii de proiectare integrată, având la bază ultimele standarde de calitate. Contractantul local desemnat pentru lucrările de construcţie este Bog’Art, cea mai mare companie autohtonă de construcţii, iar coordonarea proiectului este asigurată de către Optim Project Management.

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
sun plaza
, magazine
, extindere
, centru comercial
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide