Companii

Tnuva are cateva milioane de euro pentru promovarea iaurtului Yoplait

13.09.2007, 13:45 34

Producatorul de lactate Tnuva Romania, care a construit o fabrica la Popesti-Leordeni in apropiere de Bucuresti, va investi cateva milioane de euro intr-o campanie de comunicare integrata dedicata marcii de iaurturi Yoplait. Tnuva a lansat recent pe piata locala sapte iaurturi sub brand Yoplait, in urma unui parteneriat cu producatorul francez Yoplait, al doilea producator de lactate proaspete din lume, cu vanzari nete de 2,5 miliarde de euro si o cota de piata de 9% pe plan mondial. Tnuva colaboreaza deja cu Yoplait pe piata israeliana, singura tara unde grupul detine facilitati de productie, in afara de Romania. Grupul israelian a anuntat recent ca intentioneaza sa-si dezvolte operatiunile in zona Europei de Est, unde negociaza cumpararea unei fabrici. Tnuva intentioneaza sa devina unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata lactatelor din Romania. Printre cele mai mari companii prezente pe aceasta piata se numara Friesland Foods, Albalact, Dorna, Danone sau Covalact.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO