Companii

Una dintre fiicele lui Dan Şucu, proprietarul Mobexpert, a avut profit de 500.000 de lei cu un loc de joacă pentru copii

Locul de joacă este creat pentru copii cu vârste cuprinse între 2 şi 13 ani

Locul de joacă este creat pentru copii cu vârste cuprinse între 2 şi 13 ani

Autor: Mădălina Dediu Panaete

27.09.2017, 00:06 2295
Kiddo Smartplay, firma care coordo­nea­ză activitatea locului de joacă Kiddo Play Aca­demy din mallul Băneasa Shopping City din Capitală, a avut anul trecut o cifră de afa­ceri de circa 4 milioane de lei, în scădere cu 7% faţă de anul precedent, arată datele de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Acesta este al doilea an integral de activitate al locului de joacă care este deţinut de Cristina Alexandru-Şucu şi de soţul ei Vlad Alexandru. Anul trecut, locul de joacă a avut un profit de 500.000 de lei, în scădere faţă de anul precedent. Centrul, care a avut anul trecut în medie 24 de angajaţi, a fost deschis în septembrie 2014 lângă magazinul Mobexpert.

Cei doi tineri au studiat piaţa timp de un an înainte să deschidă acest loc de joacă şi au vizitat peste 50 de proiecte de acest fel din întreaga lume, con­form informaţiilor furnizate anterior de către antreprenori.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO