Companii

Ursus nu reuşeşte să scape de scădere

Ursus nu reuşeşte să scape de scădere

Autor: Ioana David

22.07.2011, 00:03 618

Ursus Breweries, cel mai mare jucător din piaţa locală a berii,a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2011 o scădere de 3% avânzărilor în volum comparativ cu intervalul similar din 2010,potrivit informaţiilor dintr-un raport al SABMiller, grup din careface parte.

"Piaţa a continuat să sufere din cauza efectelor mediuluieco­­nomic fragil şi a măsurilor guvernamentale de auste­ritate",se arată în raport.

Cu aceste rezultate, care cores­pund primului trimestru alanului fiscal, Ursus nu reuşeşte să scape de scăderi, încon­diţiile în care în anul financiar aprilie 2010 - martie 2011pro­du­cătorul a raportat un declin de 8% al volumelor vândute.Ursus este primul berar care publică re­zul­tate aferente acesteiperioade.

Nu sunt disponibile informaţii legate de cifra de afaceriînregistrată de companie în intervalul aprilie-iunie 2011 sau în2010. Potrivit ultimelor informaţii publice disponibile de laRe­gistrul Comerţului, cifra de afaceri a Ursus Breweries în 2009 astagnat în lei şi a înregistrat o scădere de peste 12% în euro, la1,2 miliarde de lei (284,2 mil. euro).

Ursus Breweries are în portofoliu branduri precum Timişoreana,Ursus, Ciucaş, Peroni sau Pilsner Urquell.

Vânzările totale de bere din România au scăzut cu 2% în primultrimestru al acestui an, până la 2,8 mil. hectolitri, potrivitdatelor asociaţiei Berarii României.

Ursus Breweries a avut în 2009 vânzări de 285 mil. euro, înscădere cu 12%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO