Dio Boacă, Phoenix Media: Panoul de la Politehnică (Leu) din Capitală este tranzitat de 3 milioane de oameni pe lună, în timp ce la Floreasca numărul acestora se ridică la 800.000.
Compania românească de publicitate digitală outdoor Phoenix Media, prezentă pe piaţa din Capitală de 13 ani, a încheiat 2017 cu venituri de două milioane de euro şi mizează pe o creştere de 10% anul acesta, în condiţiile lansării în toamna anului trecut a softului STOC (Standard Tool for Organising Campaigns), un instrument de planificare şi administrare a campaniilor de publicitate integrată, şi a creşterii numărului de panouri publicitare în Bucureşti.
„În prezent operăm 51 de panouri digitale în Capitală şi intenţionăm să ne extidem cu încă 6 panouri anul acesta, iar anul viitor vrem să mai achiziţionăm încă zece şi luăm în calcul să ieşim şi în alte oraşe din ţară. Estimăm că ne vom creşte afacerile cu cel puţin 10% la finalul anului“, a precizat Dio Boacă, managing partner al companiei. Potrivit acestuia, costul unui panou se ridică la 50.000 de euro.