Eveniment

Filmul celei mai mari „pagube din turism de după Revoluţie“, care scoate la lumină lipsa de eficienţă a autorităţilor dintr-un sector care rulează peste 2 miliarde de euro anual

Agenţia Omnia Turism vindea vacanţe pentru anul 2018 cu jumătate de an înainte.

Agenţia Omnia Turism vindea vacanţe pentru anul 2018 cu jumătate de an înainte.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

19.10.2017, 00:05 1976
„Pierderea totală este de 7 milioane şi jumă­tate de euro, bani încasaţi deja de agenţia Omnia Turism din vânzarea unui număr de 8.300 de pachete pentru anul 2018. Este cea mai mare pagubă de după Revoluţie, iar poliţa de asigurare acoperă doar atât: 50.000 de euro.“
Turiştii care au cumpărat vacanţe pentru acest an de la compania Omnia Turism, al cărei proprietar s-a sinucis la începutul acestei săptămâni, au fost păgubiţi cu un total de 7 milioane de euro, după cum a spus ieri Mircea Titus Dobre, ministrul turismului. Suma scoate la iveală o lipsă de transparenţă în sectorul turismului, dar şi de reglementare a activităţii companiilor din domeniu, unde se rulează anual peste 2 miliarde de euro de către agenţiile de turism şi de către hotelieri. „Pierderea totală este de 7 milioane şi jumă­tate de euro, bani încasaţi deja de agenţia Omnia Turism din vânzarea unui număr de 8.300 de pachete pentru anul 2018. Este cea mai mare pagubă de după Revoluţie, iar poliţa de asigurare acoperă doar atât: 50.000 de euro”, a spus ieri ministrul, conform Mediafax.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO