Julien Munch, Carrefour România şi CCIFER: Indiferent dacă eşti o companie publică sau o companie privată, cred că trebuie să aduci sustenabilitatea în agenda de business, pentru a fi parte din societate
Indiferent dacă eşti o companie publică sau o companie privată, cred că trebuie să aduci sustenabilitatea în agenda de business, pentru a fi parte din societate, este de părere Julien Munich, CEO-ul Carrefour România.
„Am fost plăcut impresionat să văd că în studiul (Mazars – n. red.) este o concentrare mare pe sustenabilitate. Cred că este o responsabilitate. Indiferent dacă eşti o companie publică sau o companie privată, cred că trebuie să aduci acest subiect în agendă, pentru a fi parte din societate”, a spus el.
Ce a mai spus Julien Munch la conferinţa Mazars „Companii mai bune pentru societăţi mai bune”:
Sustenabilitatea este o componentă foarte importantă în strategia noastră de business. În Carrefour, pentru că vrem să fim în topul preferinţelor pentru clienţi, punem sustenabilitatea în mijlocul strategiei pe care o avem. În primul rând, pentru mine, a fi sustenabil înseamnă a fi local. În Carrefour, pentru produsele fresh, avem mai mult de 1.000 de producători locali.
Colectăm plastic, baterii. În termeni de impact, am decis să închidem luminile când ieşim din magazin.