Eveniment

Retailerul german Peek & Cloppenburg a deschis al 10-lea magazin din România la Iaşi în complexul Mixt Palas, parte a grupului Iulius

Retailerul german Peek & Cloppenburg a deschis al 10-lea...

Autor: Valeriu Dănilă

26.10.2023, 19:41 1473

Retailerul german de fashion PEEK & CLOPPENBURG a deschis un flagship store în Mixt Palas din Iaşi. Deschiderea magazinului a avut loc astăzi 26 octombrie 2023, evenimentul fiind o premieră în regiune. 

„Acest parteneriat demonstrează, încă o dată, că proiectele IULIUS răspund solicitărilor publicului, prin adaptabilitate şi creativitate. Pentru a facilita amenajarea magazinului în Palas Mall, echipa de management a avut provocarea de a crea o suprafaţă suplimentară de retail prin relocarea unui etaj tehnic. Peek & Cloppenburg este un brand pe care regiunea îl aştepta de multă vreme şi suntem convinşi că publicul cu o apetenţă pentru produsele high-end va fi încântat de această nouă locaţie premium”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

Astfel, P&C inaugurează al 10-lea magazin din ţara noastră, retailerul multi-brand activând în 16 ţări europene: Germania, Austria, Elveţia, Olanda, Polonia, Croaţia, Cehia, Ungaria, Letonia, Lituania, România, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Serbia şi, din 2022, şi în Belgia.

Alina Şerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg: „Suntem fericiţi de investiţia ȋn primul magazin din Iaşi pe care l-am inaugurat astăzi ȋn ansamblul mixt Palas. Chiar şi după atâţia ani de P&C ȋn România investim constant în dezvoltarea magazinelor şi serviciilor pe care le oferim. Suntem mulţumiţi de parcursul P&C ȋn România şi bucuroşi să le aducem clienţilor noştri portofoliul cu deja binecunoscutele branduri ȋn cadrul celui de-al 10-lea magazin din ţară, aici ȋn Iaşi. Ne dorim ca ȋn Iaşi, destinaţia finală a anului 2023 din planul nostru de expansiune, să fim cel puţin la fel de bine primiţi aşa cum am fost ȋn Timişoara, Cluj sau Constanţa. În romanticul Iaşi, oraşul celor 7 coline, cu importantă semnificaţie ȋn istoria şi moştenirea noastră culturală, sperăm să devenim o sursă de inspiraţie cu ultimul concept de magazin şi să aducem cele mai noi trenduri ȋn modă. În acelaşi timp, Iaşi este un centru universitar renumit care atrage mulţi tineri din toate colţurile tării şi chiar şi de peste hotare, iar acest concept li se potriveşte foarte bine având ȋn portofoliul nostru un departament dedicat lor, boutique cu branduri precum Guess, Tommy Jeans, CK Jeans, G-Star şi Review. Acest magazin se adresează nu doar ieşenilor, ci tuturor locuitorilor din regiune, iar poate astfel identificăm şi alte oportunităţi ȋn zonă. Nu este o coincidenţă deschiderea magazinului cu numărul 10 ȋn Iaşi, 10 ȋnsemnând performanţa, excelenţa, iar acest lucru ne motivează să devenim din ce ȋn ce mai buni pentru clienţii noştri.”

„În weekend-ul inaugural, clienţii sunt invitaţi să se bucure de muzică live, surprize dulci, activităţi interactive şi vor fi răsfăţaţi în lounge-ul de beauty special amenajat. În plus, atât membrii activi ȋn cadrul programului de loialitate, cât si cei care se vor ȋnscrie beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la cumpărăturile efectuate pe durata celor 4 zile, la ȋntreaga gamă de produse”, trasmite IULIUS într-un comunicat de presă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO