Eveniment

Romina Ardelean, consultant, consumer panel services GfK România: Comerţul online reprezintă în România doar 0,3% din piaţa totală de FMCG

Romina Ardelean, consultant, consumer panel services GfK...

Autor: Alex Ciutacu

10.05.2018, 15:46 253

Tehnologia îşi face simţită prezenţa, dar e-commerce-ul este doar undeva la 0,3% din totalul pieţei. În termeni absoluţi ea a crescut cu 48%, dar baza este mică. Suntem printre ultimii din regiune în contextul în care nici regiunea nu e mult mai avansată, a explicat Romina Ardelean, consultant, consumer panel services GfK România, în cadrul evenimentului ZF RETAIL 2018. „Îmi vine în minte un studiu de-al nostru care spune că în România, în rândul adulţilor de peste 18 ani care folosesc internetul, circa 60% spun că se documentează online legat de preţuri înainte de a merge să cumpere un produs. Este un procent mai mare decât în Europa şi chiar la nivel mondial”. „În România este specifică frecvenţa. România este singura piaţă din Europa unde frecvenţa de mers la cumpărături a crescut. Ar trebui menţionat că suntem totuşi în urmă la acest capitol. Românii merg în medie de 21 de ori la cumpărături pe lună, iar polonezii de 33 de ori”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO