Info

(P) 7 pieţe emergente pentru a vă internaţionaliza ecommerce-ul

(P) 7 pieţe emergente pentru a vă internaţionaliza...

Autor: Publicitate

12.04.2018, 11:13 880

Pieţele cunoscute ca fiind emergente se caracterizează prin faptul că au o populaţie numeroasă, un nivel de viaţă relativ mai scăzut şi o economie în dezvoltare; în acest context, tehnologia a injectat în aceste ţări un potenţial considerabil, cu preconizări pozitive ale experţilor în ceea ce priveşte creşterea puterii de achiziţie a locuitorilor lor.

Studiile evidenţiază că în 2018 Mexic, China, Rusia şi India vor fi liderii ecommerce-ului la nivel mondial. În această listă, nu putem să ignorăm nici marile puteri ale economiilor precum Brazilia, Indonezia sau Tailanda, cu cifre care ne invită să cunoaştem în detaliu aceste pieţe emergente atât de atractive pentru un ecommerce.

Mexic

În ciuda faptului că nu este ţara din America Latină cu cea mai ridicată rată de penetrare mobilă, Mexicul este una dintre ţările unde venitul pe cap de locuitor este mai mare. Această piaţă emergentă avansează cu paşi uriaşi pentru a consolida comerţul electronic. Un exemplu al creşterii se poate vedea în crearea promoţiilor hot sale, o campanie anuală de vânzări online susţinută de Asociaţia Mexicană de Vânzări Online.

China

Este vorba de o ţară lider în materie de conexiuni pe bandă largă, fără să uităm de populaţia sa numeroasă, ceea ce face din ea cea mai mare piaţă de e-commerce din lume. Această ţară asiatică a experimentat o schimbare foarte importantă, deoarece acum putem găsi infrastructură, modalităţi de plată şi o situaţie guvernamentală care a deschis tranzacţiile online.

Rusia

În numeroase studii politice şi economice, Rusia a fost semnalată ca una dintre marile supraputeri emergente ale acestui secol. Are o populaţie considerabilă, un factor cheie împreună cu statutul său de cea mai extinsă ţară din lume; în plus, are o piaţă care s-a extins dincolo de graniţe: în Comunitatea vecină a Statelor independente. Locuitorii săi vorbesc limba rusă şi realizează numeroase cumpărături de pe ecommerce-uri ruseşti, o adevărată şansă ce trebuie exploatată. Nu trebuie să lăsăm la o parte nici faptul că are un procentaj foarte ridicat de utilizatori pe reţelele de socializare, care dedică de două ori mai multe ore decât media la nivel global.

India

Dintre toate ţările menţionate, fără nicio îndoială, India este cea cu cel mai mare potenţial. Preţul petrolului a avut un impact foarte pozitiv în economia acestei pieţe emergente, ceea ce se traduce printr-o predispoziţie ridicată a consumatorilor la cheltuială, mai ales în ceea ce priveşte comerţul electronic de lux. Cu o populaţie de peste 300 de milioane de utilizatori de Internet care folosesc tablete şi smartphone-uri, India este o ţară care trebuie să fie prezentă în planurile de internaţionalizare a ecommerce-ului dvs.

Brazilia, Indonezia şi Tailanda

Brazilia, care face parte din cunoscutul grup BRIC (asociaţia ţărilor care se preconizează că vor marca viitorul economic şi politic din secolul al XXI-lea) este o ţară care, în orice moment, poate ocupa locul Mexicului. Indonezia este o propunere interesantă pentru ecommerce-ul dvs. deoarece guvernul său a început să elimine restricţiile impuse investitorilor străini şi, bineînţeles, accesul la Internet este din ce în ce mai extins. În ceea ce priveşte Tailanda, este cea mai mare piaţă emergentă de bunuri de lux din sud-estul asiatic, având o populaţie foarte tânără şi o bogăţie în continuă creştere.

Studiaţi piaţa şi apelaţi la un birou de traduceri

Cu toate că cifrele prezintă un viitor foarte încurajator pentru ecommerce-ul dvs., orice proces de internaţionalizare necesită un studiu şi o strategie prealabile. Atunci când vă gândiţi să extindeţi activitatea ecommerce-ului dvs. pe pieţe emergente, vă confruntaţi cu factori precum cultura, modul de a gândi şi obiceiuri foarte diferite, de aceea este necesar să le cunoaşteţi extrem de bine. Acest lucru se poate observa şi pe reţelele de socializare, esenţiale pentru succesul unui ecommerce.

Procesul de internaţionalizare a unui ecommerce necesită, fără nicio îndoială, comunicarea cu potenţialii consumatori în limba lor. Aşa cum s-a indicat foarte bine în diverse studii, există o relaţie foarte clară între încredere, conversaţie şi limbă, aşadar, nu lăsaţi acest proces pe mâinile unui traducător automat, deoarece ecommerce-ul dvs. va suporta consecinţele.

Oricare ar fi piaţa emergentă pe care v-aţi axat, apelaţi la un birou de traduceri cum este BigTranslation. Aceşti profesionişti nu numai că vă vor ajuta să traduceţi întregul conţinut, ci îl vor adapta la cultura ţintă şi vă vor arăta particularităţile acestor pieţe. Nu ezitaţi şi bazaţi-vă pe traducători nativi, deoarece aceştia cunosc la perfecţie barierele pe care va trebui să le depăşiţi şi vor fi alături de dvs. pe toată durata procesului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO