Info

(P) MHS Truck & Bus reduce timpul de imobilizare a vehiculelor comerciale cu ajutorul tehnologiei asistate RealWear®

(P) MHS Truck & Bus reduce timpul de imobilizare a...

Autor: Publicitate

15.06.2022, 10:47 150

 

  • Compania estimează o reducere a consumului de combustibil cu până la 2700 de litri pe lună, o reducere a timpului de reparaţie cu 75%, respectiv o reducere a deplasărilor experţilor tehnici cu 50%.

Cererea de vehicule comerciale, cum ar fi camioane, autobuze şi autoutilitare, este ridicată în Europa de Sud-Est, deoarece există multe companii de transport şi logistică cu sediul în regiune, responsabile de transportul de mărfuri din porturile de la Marea Neagră către Europa Centrală. MHS Truck & Bus Group, unicul distribuitor al vehiculelor comerciale MAN în România, anunţă că a implementat cu succes, în întreaga sa reţea naţională de service, pentru a sprijini lanţul de aprovizionare, dispozitive de realitate asistată RealWear®, principal furnizor mondial de soluţii de realitate asistată pentru lucrătorii industriali din prima linie. De la implementare până în prezent, MHS Truck & Bus Group estimează că timpul de diagnosticare a reparaţiilor vehiculelor a fost redus cu 75%, în timp ce deplasările experţilor tehnici au fost reduse cu 50%. Compania estimează economii de 2700 de litri de combustibil pe lună, raportat la 9 experţi şi 300 de litri / muncitor.

La nivel naţional,  MHS Truck & Bus Group are o reţea de service pentru vehicule comerciale care cuprinde nouă ateliere proprii şi cinci parteneri de service care asigură servisarea vehiculelor comerciale MAN, în care lucrează 150 de tehnicieni şi experţii. În România, instruirea tehnicienilor este obligatorie şi este necesară de două ori pe an, determinată în parte de decalajul tot mai mare dintre cunoştinţele tehnicianului şi complexitatea vehiculelor fabricate şi deservite. Din punct de vedere istoric, această instruire se desfăşura cu experţi tehnici, ceea ce presupunea călătorii de până la 12 ore prin România. În plus, faţă de instruiri, pentru reparaţii complexe ale vehiculelor, experţii sunt, de asemenea, nevoiţi să se deplaseze pentru a asista tehnicianul în rezolvarea problemei. Toate aceste cerinţe duc la oboseală pentru expert şi la timpi de nefuncţionare costisitori pentru flote, ceea ce a ajuns să fie o problemă delicată pentru companie.

Iniţial, MHS Truck & Bus Group a avut în vedere o strategie de instruire şi diagnosticare la distanţă, folosind dispozitive mobile şi laptopuri robuste. Cu toate acestea, după o cercetare aprofundată, a constatat că dispozitivele portabile şi laptopurile nu permiteau tehnicianului să folosească ambele mâini şi, de asemenea, îl forţau pe tehnician să se uite în jos la ecran şi nu la vehicul. Partenerul SETH al RealWear®, care acorda consultanţă pentru MHS Truck & Bus Group, a recomandat soluţiile de realitate asistată RealWear®. Dispozitivul RealWear®  este în acelaşi timp robust, compatibil cu vocea pentru comenzi simple şi pentru aplicaţii Android optimizate pentru voce şi funcţionează perfect în medii zgomotoase datorită tehnologiei de anulare a zgomotului. Astfel, expertul poate vedea imediat şi exact ceea ce vede tehnicianul prin camera montată pe cap, ceea ce face ca soluţia să fie perfect potrivită pentru instruire şi diagnosticare la distanţă.

Utilizarea RealWear® dincolo de atelier

Dincolo de pregătire, tehnicienii MHS Truck & Bus Group sunt frecvent nevoiţi să lucreze pe marginea drumului, alături de un vehicul imobilizat, uneori în zone cu trafic intens sau cu vizibilitate redusă, ceea ce nu este ideal pentru a efectua reparaţii în siguranţă. De asemenea, experţii săi sunt nevoiţi să conducă aproximativ 2.000 de kilometri pe lună, ceea ce poate echivala cu aproximativ 40 de ore de călătorie. Pentru a rezolva atât provocările legate de diagnosticare, cât şi cele legate de instruire, MHS Truck & Bus Group a investit într-o sală de videoconferinţă şi multimedia, unde experţii pot fi staţionaţi şi conectaţi cu tehnicienii din toate locaţiile sale de service, folosind Cisco Webex Expert on Demand pe modelul emblematic HMT-1 de la RealWear®. În timpul procesului de diagnosticare, atunci când tehnicienii nu pot diagnostica problema, aceştia iniţiază un apel către un expert şi folosesc RealWear®  pentru a întreprinde diagnosticarea la distanţă. Dispozitivele RealWear®  sunt capabile să furnizeze înregistrări video şi fotografii de înaltă calitate în timpul reparaţiilor vehiculelor, ceea ce facilitează rezolvarea rapidă a problemelor. Experţii, care se pot afla la sediul central al MHS Truck & Bus Group sau în oricare dintre atelierele service la nivel naţional, pot utiliza adnotările Webex pentru a marca elementele de interes.

 

Avantaj competitiv

„În cele din urmă, beneficiile acestei tehnologii sunt pentru clienţii noştri. De când am implementat RealWear®, putem rezolva problemele dificile mult mai rapid şi reducem timpul de imobilizare a vehiculelor aflate pe drumuri. Ca urmare, satisfacţia clienţilor a crescut”, spune Marius Scutaru, Customer Service Director MHS Truck & Bus Group.

„Această tehnologie este, de asemenea, foarte apreciată de propriii noştri tehnicieni, care pot vedea clar avantajele ei”, a adăugat Marius Scutaru, MHS Truck & Bus Group. „Folosim realitatea asistată ca sistem de comunicare, dar şi pentru a afişa diverse documente, la care purtătorul are acces în timp real prin simple comenzi vocale.”

 

Explorarea de noi cazuri de utilizare pentru dispozitivele purtabile de realitate asistată în domeniul auto

În colaborare cu SETH, MHS Truck & Bus Group caută în mod activ să extindă cazurile de utilizare a tehnologiei RealWear®. Potenţialele cazuri de utilizare în viitor ar putea include extragerea datelor direct din calculatorul vehiculului pe dispozitivul RealWear®  şi utilizarea tehnologiei pentru a ajuta la transmiterea comenzilor pentru piese noi.

"Dispozitivele purtabile de realitate asistată permit MHS Truck & Bus Group să repare vehiculele mai rapid şi, în cele din urmă, să repună clientul pe drum mai repede. A fost o alegere uşoară să recomandăm RealWear®  către MHS Truck & Bus Group, deoarece este o soluţie hands-free care este mult superioară altor dispozitive purtabile, cum ar fi ochelarii inteligenţi sau alte dispozitive purtate pe cap. Soluţiile care necesită utilizarea mâinilor sunt, de asemenea, problematice atunci când lucrătorii din prima linie folosesc echipamente de protecţie, cum ar fi mănuşi, unde este incomod să folosească un ecran tactil", spune Mihai Dănilă, CEO la SETH.

"Pe măsură ce creşte presiunea pentru îmbunătăţirea eficienţei în întregul lanţ valoric al industriei auto, vedem tot mai multe companii din industrie, cum ar fi MHS Truck & Bus Group România, care consideră RealWear®  drept noua platformă de productivitate a lucrătorilor", a declarat Jon Arnold, vicepreşedinte EMEA la RealWear®. "Aşteptăm cu nerăbdare să preluăm viziunea MHS Truck & Bus Group România de a conecta datele vehiculelor la dispozitivele purtabile ca următorul pas logic în următoarele câteva luni.", a adăugat Jon Arnold.

Despre MHS Truck & Bus Group

MHS Truck & Bus Group este unicul distribuitor al vehiculelor comerciale MAN în România, fiind una dintre cele mai importante organizaţii de pe piaţa românească de vehicule comerciale, cu o experienţă de peste 15 ani şi peste 350 de angajaţi.

Compania are sediul în Bucureşti şi dispune de o reţea de service foarte bine organizată la nivel naţional - nouă ateliere proprii şi cinci parteneri de service – prin intermediul căreia oferă o gamă largă de servicii, cum ar fi: vânzări de vehicule comerciale grele şi uşoare, servicii post-vânzare (de exemplu, service, piese de schimb originale, contracte de service), servicii financiare interne.

MHS Truck & Bus Group face parte din MHS Holding, care operează în România, Austria şi Germania şi are afaceri în principal în industria auto, industria vehiculelor comerciale. Holdingul are peste 1.250 de angajaţi în cele trei ţări menţionate mai sus, cu o cifră de afaceri de 500 milioane euro. Pentru mai multe informaţii, accesaţi: http://www.man.ro/.

Despre RealWear®

RealWear® este liderul mondial în furnizarea de soluţii de realitate asistată purtabile care implică, împuternicesc şi ridică muncitorul industrial modern din prima linie pentru a îndeplini sarcinile de lucru în condiţii de mai multă siguranţă şi cu o eficienţă şi precizie sporite. RealWear® oferă acestor lucrători acces în timp real la informaţii şi expertiză, păstrându-le în acelaşi timp mâinile şi câmpul vizual libere pentru muncă. RealWear® a fost testat pe teren de clienţi de talie mondială, printre care Shell, Goodyear, Mars, Colgate-Palmolive şi BMW, care îl folosesc pentru a îmbunătăţi siguranţa la locul de muncă, oferind în acelaşi timp un randament al investiţiei fără precedent.

RealWear® are sediul central în Vancouver, Washington, în Statele Unite, cu birouri locale în Marea Britanie, Singapore, Germania, Australia, Ţările de Jos şi Japonia, precum şi un nou centru de experienţă pentru clienţi în Dubai. Poziţia numărul unu a RealWear® a fost consolidată şi mai mult cu o creştere triplă de la an la an în 2020. Compania a livrat dispozitive purtabile către peste 5.000 de clienţi unici din întreaga lume din domeniul întreprinderilor, într-o gamă largă de industrii, inclusiv energie, producţie, produse alimentare şi băuturi, automobile şi telecomunicaţii.

Despre SETH

SETH a fost fondată în 2019, cu accent pe asistarea companiilor de a adopta soluţii moderne de inginerie şi noi tehnologii. În scurtul timp de la înfiinţare, SETH a devenit una dintre cele mai importante companii din România în implementarea soluţiilor de realitate asistată AR şi a sistemelor de colaborare în timp real.

 

Eforturile susţinute de a stimula transformarea digitală şi adoptarea standardelor şi soluţiilor Industry 4.0, precum şi colaborarea excelentă cu echipa RealWear®, poziţionează compania ca un partener de încredere pentru organizaţiile care doresc să capaciteze şi să ridice echipele din prima linie.

 

SETH oferă soluţii AR adaptate specificului şi fluxurilor de lucru ale diferitelor organizaţii. Asistarea clienţilor în alegerea dintre diferitele platforme software disponibile, servicii certificate de instruire şi suport, oferite în parteneriat cu RealWear®, se completează cu succes pentru a garanta o experienţă excelentă a utilizatorului şi un ROI optimizat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO