Info

(P) Strategii personalizate, rezultate remarcabile: 7 motive să apelezi la o agenţie de digital marketing

Sursa foto: Freepik

Sursa foto: Freepik

Autor: Publicitate

05.09.2023, 15:20 43

În ziua de astăzi, să construieşti un brand care să inspire lumea şi cu care să se asocieze poate fi o adevărată provocare. Mediul online îţi oferă o multitudine de posibilităţi de a te promova mult mai eficient şi mai economic decât ai face-o în mediul offline, prin publicitate BTL, prin participare la târguri sau prin afişe sau flyere.

Cu toate acestea, dacă eşti online şi nu ai o strategie de marketing după care să te ghidezi, este ca şi când nu ai exista. Concurenţa este foarte mare şi, pentru a atinge succesul, este necesar să ai în spate o echipă de marketing bine pregătită, care să cunoască foarte bine piaţa şi să direcţioneze bugetul de marketing inteligent, în acţiuni care îţi garantează succesul. Pentru toate acestea, este indicat să apelezi la o aşa-zisă digital marketing agency, care te va ajuta să-ţi atingi obiectivele cu un minimum de efort. Chiar dacă, privind în perspectivă, această decizie pare una costisitoare, există numeroase motive pentru care poţi intui că beneficiile vor depăşi investiţia:

1.Te concentrezi pe afacerea ta

Să le faci singur pe toate şi să ai rezultate excelente este aproape imposibil. Să te ocupi şi de promovarea afacerii tale, pe lângă toată lista de îndatoriri pe care o ai, nu va fi decât o sarcină care îţi va consuma mult timp. Atunci când ai obiective de marketing pe care vrei să le atingi, ai nevoie de o echipă dedicată care să se ocupe de tot, de la zero, iar tu să fii doar cel care îşi dă aprobarea pentru strategie şi, eventual, implementare. Delegând responsabilităţile, vei câştiga timp şi te vei putea concentra pe modalităţile prin care îţi vei dezvolta afacerea şi o vei duce la nivelul următor.

2.Reduci din costurile generale

Să ai propria ta echipă de marketing poate fi destul de costisitor - o mare parte din buget se va duce către salarii, către taxe şi către acţiunile propriu-zise de marketing. În schimb, dacă alegi o agenţie de marketing, costurile tale vor fi mult mai mici la sfârşitul lunii. Totodată, dacă îţi doreşti să mergi în mai multe direcţii în ceea ce priveşte promovarea - SEO, PPC, social media, content marketing - indicat este să apelezi la o agenţie care îţi poate livra toate aceste servicii. Dacă vei alege o agentie PPC, una de social media şi alta de SEO, costurile vor fi considerabil mai ridicate. În schimb, să lucrezi cu o agenţie de digital marketing care oferă servicii multiple, eventual şi o strategie integrată, vei economisi timp şi  bani şi vei eficientiza comunicarea.

3.Rămâi relevant pentru industria ta

O agenţie de digital marketing este obligată să fie la curent cu cele mai noi metode de promovare, pentru a face performanţă şi a ajunge în top. Dacă alegi să apelezi la serviciile unei astfel de agenţii, vei avea garanţia că aceasta face permanent research şi vine cu idei noi, care se pretează brandului tău, înainte de a da start campaniilor. Totodată, o agenţie de marketing are, de obicei, departamente dedicate pentru fiecare serviciu în parte, ceea ce înseamnă că echipele îşi vor uni cunoştinţele şi forţele pentru a-ţi concepe cele mai bune strategii şi campanii.

4.Beneficiezi de cele mai noi instrumente de marketing

O agenţie performantă va avea acces la cele mai eficiente tool-uri şi aplicaţii, care te ajută să îţi atingi obiectivele mai uşor. Dacă ai cumpăra variantele premium pentru tine, s-ar putea ca totalul costurilor să fie unul mai mare decât te aşteptai. Iar utilizarea aplicaţiilor şi a instrumentelor gratuite poate fi de ajutor, însă doar până într-un punct. 

5.Îţi oferă rezultate măsurabile

O agenţie de digital marketing îţi va livra rezultate bazate pe indicatori, pe care le poţi analiza de la lună la lună, pentru a vedea evoluţia campaniilor de-a lungul timpului. În cazul în care apelezi la servicii SEO, vei avea acces la informaţii despre performanţa cuvintelor tale cheie şi despre modul prin care potenţialii clienţi interacţionează cu brandul tău.

6.Ştiu pe ce platforme să îţi afişeze reclamele

Orice brand care vrea să devină mai vizibil va apela şi la servicii de marketing pay-per-click (PPC). Însă, dacă îţi doreşti rezultate bune, nu este suficient ca acestea să se afişeze doar în rezultatele de căutare Google. Pentru ca potenţialii clienţi să interacţioneze mai mult cu conţinutul tău, este necesar ca reclamele să se afişeze pe mai multe platforme, pe care doar specialiştii în performance marketing le cunosc în detaliu. Ei vor şti cum cum să se adapteze la fiecare, dar şi cum să plaseze mesajele într-un mod strategic şi personalizat pentru fiecare segment de public.

7.Îţi pune în valoare brandul cu ajutorul storytelling-ului

Toate acţiunile de marketing pe care pune în aplicare agenţia ajută la construirea brandului tău. Mesajele pe care le aceasta le transmite, plasarea lor, dar şi povestea special concepută în funcţie de nevoile audienţei tale ajută la consolidarea unei imagini pozitive a brandului. Un alt beneficiu al storytelling-ului este că acesta ajută la creşterea în timp a credibilităţii şi a vizibilităţii companiei tale.

Prin urmare, pentru a obţine rezultate remarcabile şi a te degreva de responsabilităţi, este recomandat să te laşi pe mâna specialiştilor. Cu un minimă implicare, îţi vei atinge obiectivele de marketing şi vei avea mai mult timp să te ocupi de creşterea afacerii.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO