Media & Advertising

Adrian Sârbu - premiul special de excelenţă IAA-20 de ani, categoria media

Adrian Sârbu - premiul special de excelenţă IAA-20 de...

Autor: Departamentul Life

26.02.2014, 16:27 614

Adrian Sârbu a primit premiul special de excelenţă IAA-20 de ani, la cea de-a VI-a ediţie a Premiilor de excelenţă decernate de International Advertising Association, care a avut loc marţi seară, la Ateneul Român.

Premiul i-a fost acordat "pentru vizionarismul şi leadership-ul cu care a construit cel mai complet şi mai profesionist trust de media din România, pentru voinţa de a fi mereu un inovator, pentru sutele de profesionişti pe care i-a format şi inspirat în cei peste 20 de ani".

"E cool să fii tânăr până la moarte. Apreciez că-mi acordaţi acest premiu pentru următorii 20 de ani de activitate. O să încerc să nu vă dezamăgesc. Este ceva ce ne uneşte, un slogan, se numeşte «Gândeşte liber». Aş vrea să vă mulţumesc tuturor celor care, în ultimii 25 de ani, aţi investit viaţă, creativitate, energie în industria comunicării", a spus Adrian Sârbu, la primirea premiului de excelenţă.

La gala Premiilor de excelenţă decernate de International Advertising Association (IAA), cei mai buni reprezentanţi ai tuturor companiilor membre IAA - clienţi, agenţii şi mass media - primesc recunoaşterea industriei pentru performanţele deosebite realizate în anul precedent.

Totodată a fost premiată şi campania Gândul "Why don't you come over, trofee revenind atât directorului editorial Gândul Claudiu Pândaru şi directorului de marketing al Mediafax Group Lucian Mindruţă, precum şi lui Mihai Gongu de la GMP Advertising.

Cei mai buni reprezentanţi ai tuturor companiilor membre International Advertising Association (IAA) - clienţi, agenţii şi mass-media - au primit recunoaşterea industriei pentru performanţele deosebite realizate anul trecut, la cea de-a VI-a ediţie a Premiilor de excelenţă IAA, care a avut loc marţi seară, la Ateneul Român.

Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenţi la ceremonie şi s-au numărat printre personalităţile care au decernat cele 12 trofee, acordate în trei categorii: media, agenţii şi clienţi.

La categoria dedicată agenţiilor, premiul pentru excelenţă în creaţie publicitară i-a revenit lui Mihai Gongu (GMP Advertising), premiul pentru excelenţă în managementul comunicării, lui Lorand Balint ( Leo Burnett România), iar premiul pentru excelenţă în relaţii publice, Monicăi Jitariuc (The Practice România). Premiul pentru excelenţă în operaţiuni media nu a avut câştigător.

Totodată, în categoria dedicată clienţilor, premiul pentru excelenţă în marketing general i-a fost acordat lui Mihai Bordeanu (Dacia Renault), premiul pentru excelenţă în marketing specializat, Cristinei Micu (ING Bank România), premiul pentru excelenţă în relaţii publice, lui Claudiu Pândaru şi lui Lucian Mindruţă (Gândul), premiul pentru excelenţă în responsabilitate socială, Lidiei Solomon (Vodafone România).

Astfel, la categoria media, premiul pentru excelenţă în educare şi informare TV le-a fost decernat, ex-aequo, lui Andi Moisescu (Apropo TV) şi Moise Guran (TVR). De asemenea, premiul pentru excelenţă în educare şi informare non-TV a fost primit de Petre Barbu (Forbes România).

Premiul pentru excelenţă în entertainment TV le-a fost acordat lui Smiley şi Pavel Bartoş (Pro TV), iar echipa Times New Roman a primit premiul pentru excelenţă în entertainment non-TV.

De asemenea, premiul de excelenţă pentru tinere speranţe i-a revenit Ioanei Filip (McCann Erickson România), premiul pentru excelenţă în educaţie pentru marketing şi comunicare, Afroditei Blasius (Bridge Communication) şi lui Sorin Psatta (Graffiti BBDO Romania), acesta din urmă primind şi premiul pentru personalitatea anului în marcomm.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Membrii Comitetului Executiv Global al IAA Worldwide, în frunte cu Faris Abouhamad, Chairman and World President, au fost prezenţi la ceremonie şi s-au numărat printre personalităţile care au decernat trofeele galei.

La gala de marţi seară, premiul special de excelenţă IAA-20 de ani la categoria clienţi a fost acordat lui Hans Dewaele şi echipei de directori de marketing P&G, iar premiul special de excelenţă IAA-20 de ani la categoria agenţii i-a revenit lui Adrian Boţan (McCann Erickson România).

IAA este organizaţie tripartită, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass-media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.

În România, IAA reuneşte peste 170 companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul marketingului si comunicării.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO