Media & Advertising

Agenţia de servicii digitale integrate Sunshine Digital şi agenţia de comunicare Prora încheie un parteneriat pentru a extinde oferta de servicii

Agenţia de servicii digitale integrate Sunshine Digital...

Autor: Roxana Rosu

07.12.2017, 15:17 206

Agenţia de servicii digitale integrate Sunshine Digital şi agenţia de comunicare Prora au încheiat un parteneriat prin care îşi completează reciproc portofoliul de servicii pe care le furnizează clienţilor.

În baza acestei colaborări,  Sunshine Digital îşi extinde aria de servicii din portofoliu cu noua componentă de comunicare şi PR, în timp ce Prora poate furniza clienţilor noi şi existenţi servicii digitale integrate.

„După patru ani în care am livrat servicii digitale de calitate clienţilor noştri, a venit momentul să ne extindem  şi in zona de PR. Pentru noi este o evoluţie susţinută de numeroasele cereri pentru acţiuni de PR, venite atât din zona clienţilor existenţi, cât şi din piaţă. Ne bucurăm să facem acest nou pas, la scurt timp după integrarea serviciilor de foto şi video content creation, împreună cu Mihai Baloianu, Baloianu Visuals. Prin această etapă, ne bucurăm să oferim servicii integrate împreună cu parteneri cu  experienţă, atât pe piaţa locală, cât şi internaţională”, declară Gabriel Nedelea, Managing Partner, Sunshine Digital, agenţie fondată în 2013.

În prezent, Sunshine Digital furnizează servicii ce includ consultanţă strategică, web design şi dezvoltare, campanii integrate, strategie şi campanii Social Media, dezvoltare aplicaţii mobile, Animaţie 2D şi 3D, creaţie vizuală şi DTP, fotografie comerciala si dezvoltare de continut video, web copywriting,  precum şi campanii de blogging şi influencer communication.

„Comunicarea tradiţională, relaţiile publice şi comunicarea digitală converg tot mai mult în ultimii ani, iar companiile şi antreprenorii susţinuţi de Prora au nevoi care trec cu uşurinţă graniţa înspre zona digitală. Pentru o agenţie tânără, acest parteneriat este un pas firesc, prin care ne asigurăm că furnizăm servicii de calitate, ce răspund corespunzător oricăror exigenţe, indiferent de aria de comunicare”, afirmă Silviu Nicolescu, Business Owner, Prora, înfiinţată în toamna acestui an.

Portofoliul de servicii al Prora include comunicare corporativă, consultanţă de imagine, conţinut, diagnoză a imaginii, ghostwriting, management al crizei, comunicare sportivă, media relations, planificare strategică, public speaking şi training media.

Printre partenerii Sunshine Digital se numara; Raiffeisen Bank, Lego Duplo, Vichy, La Roche-Posay, Lancôme, Kiehl’s, Kerastase, Matrix, L’Oréal Professionnel, MOL Romania, Best Value, Provident, Bell Microsystems, Romcarton, Adrem Link, E.ON Energie Romania, BASSE, Honeywell.

Prora comunică pentru Red Bull, Sloop, Şapte Seri, Terracom, Ţiriac Auto şi Vegacomp Consulting.

De asemenea, Prora se axează şi pe comunicarea sportivă şi furnizează servicii pentru entităţi sau evenimente precum: Federaţia Română de Triatlon, Winter Triathlon World Championship 2018, Pegas Duatlon Buftea, Pegas Triatlon Buftea şi Semimaratonul Buftea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO