Media & Advertising

Aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori au ascultat “Vocea Romaniei” la ProTV. Vedeţi aici cine a trecut în runda a doua

Ana Odagiu

Cine a trecut în runda a doua a emisiunii-concurs Vocea României

Autor: Pro TV

05.10.2011, 16:49 187

Emisiunea "Vocea Romaniei" difuzata de ProTv marti, 4 octombrie, in intervalul 20.18-22.25 a adunat in fata micilor ecrane in minutul de maxima audienta inregistrat la 22.02 aproape 2 milioane si jumatate de telespectatori. In minutul de aur de la 22.03, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani ProTV obtinea 17,4 puncte de rating si o cota de piata de 46,5%. Asta inseamna ca aproape jumatate din publicul vizat de ProTv urmarea emisiunea "Vocea Romaniei". In acest minut, Antena 1 obtinea de 6 ori mai putin decit primul clasat, ProTv, si anume 2,8 puncte de rating si 7,4% cota de piata.

ProTV a fost lider de piata pe toate segmentele de public. Astfel, la nivelul publicului comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, ProTv inregistra o audienta medie de 12,1 puncte de rating si o cota de piata de 32,9% , in timp ce Antena 1 obtinea mai putin de jumatate, 4,5 puncte de rating si 12,1% cota de piata.

Pe intreg publicul din mediul urban, ProTV a inregistrat tot o audienta dubla fata de cea a competitorului sau direct. In timp ce ProTv obtinea 9,9 puncte de rating si o cota de piata de 22,5%, Antena 1 inregistra doar 5,5 puncte de rating si 12,6% cota de piata.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO