Media & Advertising

Borsec, Dacia şi Pro TV, primele trei cele mai puternice branduri româneşti

Autor: Diana Tudor Stoica

08.09.2010, 12:05 52

Apa, bouturile alcoolice, dulciurile şi divertismentul suntdomeniile din care fac parte cele mai puternice branduri româneşti,potrivit unui studiu realizat de revista Biz, alături de com­pa­niade cercetare a pieţei Unlock Market Re­search

Printre brandurile româneşti aflate în top 10 se află astfelatât apele minerale Borsec, Dorna şi Izvorul Minunilor cât şiberile Timişoreana şi Ursus, vinul Cotnari, ciocolata Poiana, ProTV şi brandurile reprezentative Dacia şi BCR.

Potrivit studiului, cea mai iubită marcă românească este brandulde bere Bucegi, în timp ce cea mai performantă este BRD.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO