Media & Advertising

Brandient reeditează cartea Anetei Bogdan - "Branding pe frontul de Est”

Autor: Radu Racu

25.05.2011, 13:25 164

Cartea Anetei Bogdan "Branding pe frontul de Est", unul dintrecele mai vândute titluri de profil din România va apărea într-onouă ediţie, la un preţ cu 30% mai mic, a anunţat miercuriBrandient, agenţia de branding deţinută de autoarea cărţii, care seva ocupa de reeditare.


Cartea include lectii de branding, inside stories din culiseleluptei pentru reputaţie comercială, personală şi naţională,cazuistica locala de marketing si branding

Aneta vorbeste in carte despre certitudinile teoretice sipractice in constructia de brand, dar si despre semnele deintrebare care ascund viitorul.

Cuvantul inainte al cartii este semnat de Wally Olins, parintelebrandingului modern.

Aneta Bogdan este Managing Partner Brandient, compania careoferă consultanţă in strategie şi design de brand.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO