Media & Advertising

Impactul reclamelor TV: compania care aduce suplimentele alimentare Supramax şi Gripovit a avut vânzări mai mari cu 68%

Impactul reclamelor TV: compania care aduce suplimentele...

Autor: Georgiana Mihalache

06.06.2018, 16:46 444

Compania de origine poloneză Zdrovit România a ajuns la afaceri de 168 mil. lei anul trecut, în creştere cu 68% după ce în 2016 a depăşit pentru prima dată pragul de 100 mil. lei. Profitul companiei s-a dublat, ajungând la 20 mil. lei, ceea ce corespunde unei marje de profit de 12%, potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor publice de la Ministerul de Finanţe.

Zdrovit are în portofoliu, pe lângă vitamine sau suplimente alimentare, şi medicamente fără reţetă (OTC) sau me­dicamente eliberate cu prescripţie medicală (Rx). Printre mărcile puse pe piaţă de Zdrovit se numără Gripovit, Apuretin, As­pa­sia, Supramax, Bilomag, Lacalut, Anticârcel, Maximag, branduri care se regăsesc în reclamele difuzate în prime time-ul televiziunilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO