Media & Advertising

Şcoala americană de dans Arthur Murray vrea să ajungă la jumătate de milion de euro în 2017, la patru ani de la lansare

Brandul Arthur Murray, care are o istorie de peste un secol, este a doua cea mai veche franciză din SUA, prezentă cu 280 de studiouri în 24 de ţări.

Brandul Arthur Murray, care are o istorie de peste un secol, este a doua cea mai veche franciză din SUA, prezentă cu 280 de studiouri în 24 de ţări.

Autor: Cristina Rosca

21.04.2017, 00:05 535

Lanţul de şcoli de dans Arthur Murray, venit pe piaţa locală în 2014, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de jumătate de milion de euro. Compania a intrat pe piaţa locală acum trei, în sistem de franciză, deschizând la Bucureşti prima unitate din România, în zona parcului Herăstrău din zona de nord a Capitalei. În cei trei ani de prezenţă, profesorii şcolii Arthur Murray au ajuns să predea 11.500 de lecţii de dans.

Echipa Arthur Murray de la Bucureşti este formată din şase profesori de dans.

Preţul unei lecţii private de dans este de 100 de dolari. Sistemul Arthur Murray cere cursanţilor să plătească iniţial o lecţie privată. Suma acoperă apoi şi alte şapte lecţii de grup. Accesul în sistem se face însă doar pe baza lecţiilor private.

Studioul Arthur Murray din România, deschis în aprilie 2014 în strada Nicolae Caramfil nr. 87, a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 400.000 euro, în creştere cu 33% faţă de 2015. Pentru acest an compania şi-a bugetat o creştere de 25%, ceea ce înseamnă că businessul va ajunge la jumătate de milion de euro. În ceea ce priveşte planurile de viitor, Cristina Ardelean, administratorul Arthur Murray Bucureşti, spune că în 2017 compania va analiza piaţa şi va decide dacă şi unde se va extinde în viitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO