Mediafax.biz Exclusiv

Citroen : Piaţa auto românească face parte din grupul celor aflate încă în „convalescenţă“, dar dă cele mai bune semne de revenire

25.11.2010, 13:45 18

"Pentru prima dată în mai multe luni, înoctombrie s-a remarcat o creştere a acestor pieţe, per ansamblu.Ţările care au crescutcel mai mult au fost Polonia şi Cehia. Pieţele care sunt încăîn "convalescenţă" sunt cele precum Ungaria, România sau Croaţia.Dintre acestea cele mai bune semne de revenire vin din parteaRomâniei datorită programului "Rabla" 2010 », a declarat Bloquelpentru Ziarul Financiar.

Citroen vizează majorarea cotei de piaţă dinRomânia, de la 1,8% în primele nouă luni ale anului la 5%, cât estemedia în Europa Centrală şi de Est.

În acest sens, compania vrea săcontinue extinderea reţelei, care include acum 21 de centre în18oraşe.

"ÎnRomânia avem o cotă de piaţă inferioară celei din alte ţări şi deaceea există un potenţial de creştere foarte mare şi implicit mulţiinvestitori sunt interesaţi", a explicat directorul adjunct devânzări al Citroën pe regiune.

El adăugat că Citroen are înRomânia cel mai ambiţios plan de dezvoltare al reţelei de dealerişi cel mai necesar.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO