Mediafax.biz Exclusiv

Gorjeanul Nicolae Sarcină se bate cu giganţii din comerţ

Autor: Cristina Rosca

21.09.2011, 19:55 791

Reţeaua deţine în prezent 134 de unităţi şi este cea mai extinsă reţea de comerţ din România, pe poziţiile următoare situându-se jucători străini precum Penny Market (117), Lidl (107) şi Profi (101).

Magazinele Succes, deschise în sudul şi centrul ţării, au avut anul trecut afaceri de circa 130 mil. lei (31 mil. euro), potrivit estimărilor ZF.

Reţeaua acoperă toate segmentele din retail, începând de la standuri en-gross de 20 mp situate în complexuri comerciale până la hipermarketuri.

Succes Nic Com, care operează şi lanţul de magazine, are activităţi şi în comerţul cu produse petroliere, construcţii, producţie de pâine şi produse de patiserie, ambalare produse (făină, zahăr, orez, fasole), exploatare forestieră, distribuţie masă lemnoasă şi închirieri spaţii comerciale sau utilaje miniere.

Afacerile Succes Nic Com au fost de aproape 200 mil. lei (47,6 mil. euro) anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO