De asemenea, şeful producătorului de anvelope este de părere că 2011 a fost anul recuperării pieţei de profil, iar 2012 va aduce consolidarea industriei.
« Segmentul premium va continua să crească atât în ceea ce priveşte anvelopele pentru camioane, cât şi cele destinate autoturismelor", a declarat Faidy
În ceea ce priveşte evoluţia businessului Michelin din România, compania a ajuns în 2010 la o cifră de afaceri de peste 1,5 mld. lei (372,6 mil. euro), în creştere cu 39% faţă de anul anterior.
"Michelin are un angajament pe termen lung cu România (…) Continuăm să in vestim în toate zonele afacerii noastre, în fabrici, în canalele de distribuţie (…)", a mai spus preşedintele Michelin pentru România şi Balcani.
Totodată, în 2010 compania a revenit pe profit, cu un câştig net de circa 58 mil. lei (13,8 mil. euro), după ce în anul anterior a consemnat o pierdere de 129,8 mil. lei (30,9 mil. euro).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels