Politică

Campania de informare la "europene" costa 1,2 mil. lei

27.09.2007, 18:41 16

Guvernul va aloca o suma de circa 1,2 mil. lei pentru realizarea unei campanii de informare, la radio si TV, premergatoare alegerilor europarlamentare, cu rolul de a creste rata participarii la vot. Anuntul a fost facut de Alfred Bulai, presedintele Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, in prima parte a conferintei internationale "Mass-media si alegerile europarlamentare". "Ministerul Administratiilor se ocupa in principal de alegeri, oricare ar fi ele. In fata unor alegeri cum sunt cele care au loc in noiembrie, Guvernul are o problema pentru ca aceastea sunt, pe de o parte, noi pentru Romania si, pe de alta parte, cu siguranta, ele nu sunt la fel de atractive si nu exista nicio experienta sociala in acest sens comparativ cu alte alegeri (...) Am plecat la Agentie de la acest gen de situatie. In cele zece tari care au aderat in 2004 peste tot prezenta la vot a fost mai mica decat la alegerile obisnuite (...) Obiectivul fundamental pe care noi ni l-am propus si care nu tine de cadrul juridic este acela de a incerca sa stimulam participarea cetatenilor la vot", a spus Bulai. El a anuntat ca Guvernul pregateste o campanie in acest scop. "Va exista o campanie in acest sens la radio si televiziune. S-a facut deja o licitatie, a inceput prin iulie, se va finaliza contractul si probabil ca in luna octombrie se vor produce materialele respective si in perioada premergatoare votului", a spus Alfred Bulai, precizand ca respectiva campanie se va derula pe o perioada de o saptamana si, daca va fi nevoie, va fi suplimentata de alte materiale de informare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO