Profesii

Business Magazin. Cum a ajuns Remus Florian, un avocat, să conducă businessul oriflame din România şi Republica Moldova

Autor: Ioana Matei

12.03.2023, 16:02 180

Pentru mulţi dintre milenialii români ai prezentului, Oriflame a fost una dintre primele companii cosmetice cu care au interacţionat, datorită răspândirii prin intermediul catalogului Tipărit care ajungea şi în cele mai retrase zone ale ţării. Din ce este format businessul acum, în era digitală, care sunt aşteptările noilor clienţi şi cine este Remus FlorIAN, executivul care conduce businessul în România şi Republica Moldova?

Dinamica este una foarte rapidă, piaţa însăşi este într-o continuă schimbare, oamenii sunt în căutare de oportunităţi şi fiecare etapă este diferită. Anii 2010 – 2020 au constituit o explozie de leadership şi de creştere, iar schimbările din şi postpandemie au dus afacerea extrem de mult înspre sfera digitală, păstrând însă modelul de business”, descrie Remus Florian, directorul general al businessului Oriflame în România şi Republica Moldova, dinamica pieţei frumuseţii sau „de beauty”, aşa cum o denumesc mai ales reprezentanţii acesteia.

Cunoscută pe piaţa locală mai ales prin intermediul catalogului care ajungea şi în cele mai îndepărtate căsuţe poştale ale ţării, Oriflame este în continuare o afacere tip network marketing sau multi-level marketing, lansată în România în anul 1996. Dacă în urmă cu mai bine de 25 de ani, businessul era reprezentat exclusiv de parcursul acestui catalog tipărit de produse şi de interacţiunea directă dintre partenerii de brand ai companiei (colaboratorii care realizau vânzările prin intermediul catalogului - n.red.) şi consumatori, acum şi acest business s-a aliniat trendurilor şi a evoluat în ritm cu piaţa, o parte importantă din businessul companiei digitalizându-se. „Ne-am adaptat şi am evoluat odată cu consumatorul, îndreptându-ne către social selling în online.

Acum, orice iubitor de beauty poate consulta, pe site-ul Oriflame, catalogul digital, interactiv, de unde  îşi poate comanda oricând şi de oriunde produsele preferate, acestea fiind livrate direct la domiciliu sau la orice punct easybox din România”, explică Remus Florian. În prezent Oriflame România are 44 angajaţi, cu o vârstă medie de 41 ani. La aceştia se adaugă cei aproximativ 70.000 de parteneri de brand activi.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO