Profesii

Francezii de la Sodexo l-au numit pe Sven Marinus la conducerea diviziei din România

Francezii de la Sodexo l-au numit pe Sven Marinus la...

Autor: Cristina Bellu

26.05.2017, 11:32 335

Francezii de la Sodexo, una dintre cele mai importante companii pe piaţa tichetelor de servicii preplătite, l-au numit Sven Marinus la conducerea Sodexo Benefits & Rewards România. Din noua poziţie,  acesta va administra şi gestiona operaţiunile curente, precum şi direcţia strategică şi comercială a diviziei din România.

 „Ne aflăm într-o perioadă importantă pentru sistemul de tichete de masă în România, care s-a modernizat odată cu introducerea voucherelor de masă în format electronic, iar la Sodexo avem cea mai mare reţea de comercianţi parteneri pentru cardurile de masă, tehnologia şi soluţiile pentru a face mai uşoară utilizarea acestora pentru companii şi angajaţi,” spune Sven Marinus.

Sven s-a alăturat echipei Sodexo Benefits & Rewards în 2013, în Belgia, ocupând funcţia de director de vânzări şi preluând ulterior şi rolul de customer service. Aici, el a avut un aport important la dezvoltarea echipei de vânzări şi la creşterea profitabilă a businessului, într-o perioadă în care au fost digitalizate două produse importante pe piaţă.

Înainte de a se alătura echipei Sodexo, Sven a lucrat pentru Alfacam Group, Accor Services şi Brussels Airlines.

Cu o prezenţă de peste 19 ani în România, Sodexo Benefits & Rewards oferă soluţii multiple pentru calitatea vieţii prin beneficii pentru angajaţi, programe de incentivare, beneficii publice, servicii de alimentaţie, etc.

Cardurile de masă Sodexo Gusto Pass pot fi utilizate în marile reţele de retail, în HoReCa, dar şi în magazinele de proximitate.

Voucherele de masă în format electronic au reglementări fiscale identice tichetelor de masă pe hârtie. Astfel, cu tichetele de masă Gusto Pass, indiferent de format, angajatorul şi angajatul beneficiază de 100% deductibilitate şi scutire de taxe.

În prezent, valoarea nominală maximă a tichetului de masă este de 15 lei.

La nivel internaţional, grupul Sodexo oferă 65%-70% din volumele sale de tichete pe carduri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO