Who's who in business. Cine conduce Nestlé Romania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor şi cafelei

14 feb 2017 Autor: Mădălina Panaete

ZF a lansat o rubrică de prezentare a managerilor de top şi a antreprenorilor care conduc cele mai importante companii din Romania, pe baza informaţiilor prezentate în anuarul ZF "Who's who in business. Cei mai importanţi 1.000 de oameni din business".

Astăzi, ZF prezintă profilul lui Hervé de Froment, directorul general al Nestlé Romania.

Hervé de Froment a venit la conducerea Nestlé Romania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor şi a cafelei, la începutul anului 2013. Managerul are 63 de ani şi o experienţă de mai bine de 20 de ani în cadrul grupului elveţian. Printre funcţiile deţinute de francez se află şi cea de commercial managing director al Nestlé Franţa. De asemenea, el a fost în 1991 director al diviziei de îngheţată, iar în perioada 1997-2002 a condus divizia Friskies (mancare pentru animale) în Europa Centrală şi de Est.

Din această funcţie el a fost responsabil de dezvoltarea departamentului de hrană pentru animale din mai multe ţări, inclusiv Romania, astfel că a făcut mai multe vizite în ţară. Tot la Nestlé, el a fost CEO al diviziei de alimente congelate.

În Romania, Nestlé a avut în 2015 (ultimele date disponibile) o cifră de afaceri de 676 milioane de lei (152 mil. euro) şi un profit de 20 de milioane de lei, conform datelor de pe mfinante.ro. Grupul elveţian deţine în Romania o fabrică de napolitane şi cafea la Timişoara, unde lucrează peste 400 de oameni, potrivit celor mai recente date. În total, Nestlé are în Romania circa 900 de salariaţi. Portofoliul Nestlé Romania cuprinde cereale pentru micul dejun şi batoane de cereale, băuturi calde, divizia Nestlé Professional, dulciuri, îngheţată, produse culinare, produse pentru bebeluşi şi hrană pentru animale. Printre brandurile din portofoliul companiei se numără Joe, Nescafé, Maggi şi Purina. 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.02.2017

 
Cuvinte cheie:
business
, romania
, nestle
, cafea
, dulciuri
, crestere
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide