Un start-up pe zi

A pariat pe un business de livrare a apei şi a ajuns la peste 1.000 de clienţi în Bucureşti, Sibiu şi Ilfov

11 oct 2017 Autor: Mădălina Panaete

Nathaniel Geană, proprietarul Nisre, care are în portofoliu brandul H2On.

Nathaniel Geană, 30 de ani, a lucrat aproximativ şase ani într-o companie de îmbuteliere a apei în sistem de water-cooler şi după ce aceasta şi-a schim­bat proprietarul a ho­tărât să înceapă în acest do­meniu propriul busi­ness sub brandul H2On.

„Fiind o piaţă relativ fixă, dar şi saturată de tot ceea ce exista în acel moment pe piaţa din România, am luat decizia de a crea un nou brand pe segmentul  de îmbuteliere a apei în ambalaje de 19 litri. Am identificat elementele lipsă de pe piaţa din România, astfel încât să pătrundem pe o nişă unde nu aveam concurenţă“, spune antreprenorul, care deţine brandul H2On prin intermediul companiei Nisre.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 11.10.2017

 
Cuvinte cheie:
bucuresti
, apa
, livrare
, business
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide