Un start-up pe zi

A pariat pe un business de livrare a apei şi a ajuns la peste 1.000 de clienţi în Bucureşti, Sibiu şi Ilfov

Nathaniel Geană, proprietarul Nisre, care are în portofoliu brandul H2On.

Nathaniel Geană, proprietarul Nisre, care are în portofoliu brandul H2On.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

11.10.2017, 00:05 2646

Nathaniel Geană, 30 de ani, a lucrat aproximativ şase ani într-o companie de îmbuteliere a apei în sistem de water-cooler şi după ce aceasta şi-a schim­bat proprietarul a ho­tărât să înceapă în acest do­meniu propriul busi­ness sub brandul H2On.

„Fiind o piaţă relativ fixă, dar şi saturată de tot ceea ce exista în acel moment pe piaţa din România, am luat decizia de a crea un nou brand pe segmentul  de îmbuteliere a apei în ambalaje de 19 litri. Am identificat elementele lipsă de pe piaţa din România, astfel încât să pătrundem pe o nişă unde nu aveam concurenţă“, spune antreprenorul, care deţine brandul H2On prin intermediul companiei Nisre.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO