Un start-up pe zi

Reţeta unui business de 400.000 de euro: un brand de încălţăminte, producţie şi un magazin în Centrul Vechi

22 sep 2017 Autor: Simona Tatu

Preţul unei perechi de încălţăminte variază între 150 de lei şi 400 de lei

Diana Nedea (33 de ani) din Bucureşti a decis să creeze propriul brand de încălţăminte în anul 2011 după ce a lucrat mai mulţi ani în corporaţii.

Antreprenoarea adminis­trează două magazine, unul fizic în Centrul Vechi al Capitalei şi altul online, care au înregistrat anul trecut vân­zări de 400.000 de euro.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 22.09.2017

 
Cuvinte cheie:
incaltaminte
, brand
, magazin
, business
, centrul vechi
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide