Cătălin Chiş, proprietarul grupului de companii Active Power Solutions (APS), a preluat 86% din acţiunile agenţiei de consultanţă în comunicare şi relaţii publice Graffiti Public Relations.
Antreprenorul clujean a preluat acţiunile de la Graffiti Marketing and Multimedia Holding SA. Aceasta este prima investiţiei în domeniul marketing-comunicare a lui Catălin Chiş, care mizează pe dezvoltarea de sinergii cu business-urile de tehnologie şi comunicaţii pe care le deţine.
Fondator al grupului de companii Active Power Solutions, Cătălin Chiş deţine afaceri din distribuţie, producţie şi servicii, concentrate pe domeniul tehnologiei şi al comunicaţiilor. Activitatea companiilor sale înseamnă 13 birouri în România şi unul în Marea Britanie (Londra), 300 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 6 milioane de euro (2015). Din Grupul APS fac parte Life is Hard SA, rima companie românească de software listată la Bursa de Valori Bucureşti - piaţa AeRo., Active Power Solutions (APS), RT Solutions, Barandi Solutions şi Noah Watches.
Afiliată exclusivă a reţelei globale Ketchum în România, Graffiti PR ocupă locul trei în topul de performanţă al agenţiilor din industrie, după cifra de afacer. Compania a încheiat anul 2015 cu o cifră de afaceri de 2,64 milioane de euro şi are în prezent o echipa de 33 de profesionişti în comunicare.