ZF 24

Compania de comunicare digitala a McCann are o noua divizie specializata in servicii de e-mail marketing

21.01.2010, 12:44 42

MRM Worldwide Romania, compania de comunicare digitala agrupului McCann, a lansat o noua divizie, MRM Conectoo,specializata in servicii de e-mail marketing. Divizia din cadrulMcCann a aparut in urma unui parteneriat incheiat cu companiaConect Soft, detinuta de Bogdan Iordache, companie care oferaservicii de newslettering destinate marketerilor web, agentiilorweb sau administratorilor siturilor sau afacerilor online.

"Incepand cu 2008 cam toata activitatea de CRM (managementulrelatiei cu clientii -n.r) s-a mutat pe mediile digitale pentru caaccesul la consumator este mai rapid si putin mai ieftin decat prinmediile clasice. La MRM se lucra pe email marketing dar mai putinsi usor defocusat cu solutii in franciza asa ca am hotarat sainvestim mai mult intr-un domeniu care, facut bine, e generator derezultate serioase. (...) Avem acum un software performant pe careil putem customiza foarte usor pentru ca e dezvoltat in intregimede aceasta divizie, oameni super pregatiti pentru acest business sisperam ca in 2011 email marketing sa reprezinte 10% din revenueMRM", spune Bogdana Butnar, head of strategy & managingdirector al MRM Worldwide Romania.

Conectoo ofera suport pentru colectarea emailurilor din offline- promotii, pentru crearea mesajelor, servicii de livrare amesajelor, de monitorizare si strategii de comunicare.

Printre clientii agentiei MRM Worldwide Romania care in 2009 aavut afaceri de circa 600.000 de euro se numara: Cadbury, CaroliFoods, Coca-Cola, Dedeman, L'Oreal, MasterCard, Microsoft, Nescafesi Vodafone.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO