ZF 24

Compania de turism Cocktail Holidays a avut anul trecut vânzări de peste 15 milioane de euro

Compania de turism Cocktail Holidays a avut anul trecut...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

03.02.2016, 12:47 563

Cocktail Holidays, una dintre cele mai mari companii de călătorii, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 15 milioane de euro, în creştere cu 3% faţă de anul precedent, la un număr de turişti similar cu anul 2014.

Compania a vândut vacanţe către mai mult de 20.000 de turişti anul trecut, majoritatea preferând Grecia, Spania şi Turcia. Pentru acest an, Cocktail Holidays a pregătit pachete pe charter şi pentru Split (Croaţia), Algarve (Portugalia) şi Lefkada (Grecia).

Anul trecut, piaţa de turism a trecut prin mai multe evenimente negative care au tras în jos vânzările, de la criza financiară a Greciei şi exodul refugiaţilor, la atacuri teroriste.

„Orice veste negativă care vine dintr-o destinaţie se simte imediat în vânzări (...). Rezultatele anului 2015 arată că turiştii au încredere în brandul nostru şi au optat anul trecut pentru pachete cu tarife mai ridicate”, a declarat Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.

În ciuda crizei de anul trecut, Grecia a fost destinaţia anului în vânzările Cocktail Holidays, care a oferit vacanţe charter în nouă insule greceşti, urmată de Spania şi Turcia. Pachetul mediu cu toate taxele incluse pentru Grecia a fost anul trecut de 480 de euro, pentru Spania 755 de euro, iar pentru Turcia 635 de euro.

Cocktail Holidays adaugă anul acesta o nouă destinaţie pe charter pentru Grecia, insula Lefkada, cu Parga si Sivota, la cele pe care le oferă în fiecare an: Corfu, Creta-Chania, Creta-Heraklion, Mykonos, Rodos, Santorini, Zakynthos. Alte două destinaţii noi sunt Algarve, Portugalia şi Split, Croaţia.

Pachetele pentru aceste destinaţii pornesc de la 577 de euro, cu toate taxele incluse, pentru Algarve, Portugalia, de la 500 de euro pentru Split, Croaţia şi de la 373 de euro pentru Lefkada, Grecia.

“Mizăm anul acesta pe trei destinaţii noi, pe charter, în care unii turişti au ajuns până acum cu maşina.(...) Ne aşteptăm ca Algarve, Split şi Lefkada să fie preferate de turiştii pe care teama de atentate teroriste îi ţine departe de unele destinaţii, dar şi de cei atraşi mereu de ceva nou”, declară Adriana Goicea, director general Cocktail Holidays.

Cocktail Holidays este deţinut de familia Goicea prin intermediul companiei Prompt Service Travel Company, înfiinţată în urmă cu 22 de ani. În 1995, compania a introdus chartere spre Greta, iar în prezent businessul deţinut de familia Goicea operează peste 25 de destinaţii charter.  

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO