ZF 24

CreditAmanet continuă în 2024 extinderea pe piaţa internaţională a produselor de lux pre-owned, un sector de 50 mld.dolari

CreditAmanet continuă în 2024 extinderea pe piaţa...

Autor: Roxana Rosu

26.03.2024, 11:24 68

CreditAmanet, companie cu capital românesc specializată în servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, schimb valutar şi comerţ cu bunuri mobile, continută extinderea pe piata internatională prin divizia de  produse de lux pre-owned, care a crescut constant în ultimii ani.

„Piaţa de lux pre-owned creşte an de an la nivel internaţional, parametri în care ne încadrăm şi pe piaţa internă. Propriu-zis, valoarea ei s-a dublat în ultimii patru ani. Această tendinţă se datorează unei popularităţi tot mai mari a produselor de lux-pre-owned, dar şi unei schimbări a comportamentului de consum al clienţilor, în special cei tineri. Aceştia sunt mai conştienţi de impactul pe care-l au asupra mediului alegerile pe care le fac şi doresc să opteze pentru alternative mai sustenabile. O altă caracteristică a cumpărătorilor de pe acest segment este că îşi doresc produse de lux de calitate superioară, dar la un preţ mult mai competitiv. În plus, piaţa de lux pre-owned a beneficiat de amploarea pe care a luat-o comerţul online”, a comentat Cosmin Popovici, CEO CreditAmanet.

Potrivit estimărilor Bain & Company, piaţa globală a produselor de lux pre-owned a avut anul trecut o valoare de aproape 50 miliarde de dolari şi echivala, potrivit The Wall Street Journal, cu 12% din valoarea pieţei de produse de lux noi.

 „Pentru anumite categorii de produse (genţi şi ceasuri de lux pre-owned) CreditAmanet a avut şi până acum clienţi de peste graniţe. Pentru anul în curs ne dorim să atragem de pe piaţa internaţională de profil cât mai mulţi clienţi tineri, categorie care a devenit o parte importantă a acestei zone de retail, pentru că reprezintă un segment dinamic, în expansiune”.

Conform Tripartie.com, 46% dintre cetăţenii europeni au cumpărat cel puţin un produs pre-owned în ultimele 12 luni. Dintre aceştia, 76% au optat pentru un produs pre-owned de lux. În rândul acestora, prevalenţa tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani este de 81%.

Brandurile de renume precum Louis Vuitton, Hermes, Rolex, Audemars Piguet, Cartier sunt în continuare cele mai solicitate de clienţi.

Cosmin Popovici atrage atenţia că este absolut necesar ca autenticitatea şi provenienţa produselor de lux pre-owned să fie verificate înainte de comercializare.  

CreditAmanet are 22 de agenţii în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău şi Ploieşti, cu 150 de angajaţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO