ZF 24

DPD România: sectoarele IT, fashion şi home & deco susţin peste 50% din businessul curierilor locali

Alin Gherman, directorul comercial al DPD România

Alin Gherman, directorul comercial al DPD România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.08.2015, 12:12 351

IT&C, fashion, beauty, home & deco şi auto sunt industriile care au generat cele mai multe livrări pentru companiile de curierat româneşti în 2014, şi care vor continua, în 2015, să susţină peste 50% din business-ul curierilor de pe piaţa locală, arată datele DPD România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa de curierat din România.

 „Comerţul online, este, fără niciun dubiu, cel mai mare generator de business pentru curierii români şi va continua să aducă cele mai mari volume. Sectoarele IT&C, fashion şi beauty vor rămâne, cel mai probabil, liderii cumpărăturilor online, însă observăm o apetenţă tot mai mare pe zona produselor home & deco şi hobby”, a declarat Alin Gherman, directorul comercial al DPD România, o companie cu afaceri de 75,5 milioane de lei (17 mil. euro) anual.

Astfel, circa 25% din totalul livrărilor DPD realizate în 2014 au fost generate de IT&C, 20% - Fashion şi Beauty, respectiv 15% de zona de home & deco şi hobby.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO