ZF 24

Dragos Grigoriu, Tempo: Trebuie sa fii pregatit sa faci exit in orice moment

01.09.2008, 15:20 42

"Trebuie sa fii pregatit sa faci exit in orice moment. Oricand poate apare o conjunctura de care trebuie sa profiti", spune Dragos Grigoriu, creatorul brand-ului Tempo, care a incheiat cea mai mare tranzactie de pana acum de pe aceasta piata, prin vanzarea diviziei de media grupului britanic Aegis, pentru circa 20 de milioane de euro, conform unor surse apropiate tranzactiei.
"Eu am construit in timp un brand, aveam domenii complementare cu ei, detineam ceea ce voiau ei sa cumpere. Am cautat sa ne aliem cu un jucator puternic pentru ca, asa cum a spus si Dinu Patriciu, este mai bine sa ai acum o felie dintr-un pepene decat dintr-un mar intreg. Prin aceasta asociere mi se da acces la alte oportunitati", precizeaza el.
Cititi mai mult aici.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO