ZF 24

Forty Management, dezvoltator imobiliar fondat de Lucian Azoitei, a încheiat un parteneriat cu firma americană Crystal Lagoons, pentru a dezvolta lagune artificiale în şapte oraşe din Europa, primele pe listă fiind Roma, Milano, Toulouse şi Sevilla

Lucian Azoiţei, CEO Forty Management, şi Jean Pierre Juanchich, Director Global Business al Crystal Lagoons

Lucian Azoiţei, CEO Forty Management, şi Jean Pierre Juanchich, Director Global Business al Crystal Lagoons

Autor: Roxana Rosu

15.11.2023, 13:00 236

Forty Management, dezvoltator imobiliar fondat de Lucian Azoitei, a încheiat un parteneriat cu firma americană Crystal Lagoons, pentru a dezvolta lagune artificiale in şapte oraşe din Europa, primele pe listă fiind Roma, Milano, Toulouse şi Sevilla.

În aceste destinatii, vor fi dezvoltate proiecte de reconversie urbană verde de tip Lagoon City, iar alte trei oraşe, care vor fi stabilite în viitorul apropiat, vor avea lagune publice (Public Access Lagoons – PAL). Aceste dezvoltări implică un pipeline de 630 de milioane de euro şi se adaugă celor deja iniţiate la Bucureşti, Budapesta, Praga şi Varşovia.

Compania americană Crystal Lagoons a dezvoltat şi patentat o tehnologie de ultimă generaţie, ce permite construirea şi întreţinerea unor lagune artificiale, la costuri reduse, oriunde în lume.

Portofoliul Forty Management include în acest moment opt proiecte mixed-use de tip Lagoon City şi 11 proiecte de tip Public Access Lagoon, ce vor fi dezvoltate în şapte ţări - România, Ungaria, Cehia, Polonia, Italia, Franţa şi Spania, la care se adaugă trei hoteluri de lux cu un număr total de 695 de camere – Radisson Lagoon şi Crest Collection la Bucureşti, alături de hotelul din cadrul Lagoon City Budapesta (brand-ul hotelier va fi anuntat după finalizarea negocierilor, spre sfârşitul anului).

„Împreună cu partenerii noştrii de la Crystal Lagoons ne propunem să aducem marea în unele din cele mai frumoase oraşe de pe continent, să creăm comunităţi şi să îmbunătaţim calitatea vieţii prin proiecte sustenabile. Aspecte precum clima blândă, oportunităţile economice şi de piaţă pe care le-am identificat, dar şi sprijinul pe care îl vom primi din partea autorităţilor locale pentru proiecte de o asemenea anvergură, sunt câţiva factori care au contribuit la alegerea acestor oraşe pentru a scala conceptul Lagoon City. Astfel de criterii vor fi la fel de importante pentru a alege celelalte trei oraşe din Europa în care vom dezvolta lagunele publice”, a afirmat Lucian Azoiţei, CEO Forty Management

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO