ZF 24

H&M extinde magazinul din Bucureşti Mall pentru colecţia de decoraţiuni interioare

H&M extinde magazinul din Bucureşti Mall pentru...

Autor: Cristina Cuncea

20.08.2014, 15:54 232

Magazinul H&M din Bucureşti Mall, amplasat iniţial la parter, a fost extins şi pe etajul 1, unde au fost mutate colecţiile destinate copiilor şi bărbaţilor, iar în spaţiul rămas liber va funcţiona H&M Home, divizia de decoraţiuni interioare a retailerului suedez, alături de colecţia pentru femei.

Potrivit declaraţiilor anterioare ale reprezentanţilor Anchor Grup, suprafaţa ocupată de brandul suedez va creşte cu aproape 70%.

Deschiderea extensiei magazinului este programată pentru 20 septembrie.

H&M România deţine în prezent o reţea de 35 de magazine.

Vânzările retailerului suedez de îmbrăcăminte Hennes & Mauritz (H&M) în România au crescut în primul semestru al anului fiscal curent, perioada decembrie 2013 - mai 2014, cu 34%, până la 549 milioane coroane suedeze (61 milioane euro). În lei, vânzările H&M România s-au majorat cu 30%. Vânzările includ TVA.

Anul trecut, vânzările H&M România au depăşit pragul de 100 milioane euro. Totodată, profitul net înregistrat de companie s-a situat la 23,6 milioane lei (5,4 miliane euro), în creştere cu 52%.

Retailerul are aproape 3.300 de magazine pe circa 50 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO