Iulius Mall din Timişoara a atras un brand internaţional de accesorii

22 aug 2016 Autor: Alina-Elena Vasiliu

Brandul portughez de accesorii Parfois a deschis un magazin în centrul comercial Iulius Mall Timişoara, fiind astfel primul punct de desfacere al lanţului internaţional din vestul ţării. Unitatea s-a inaugurat la demisolul mallului, într-un spaţiu de 77 de metri pătraţi.

În magazinele Parfois sunt comercializate bijuterii, genţi, portofele, ceasuri, ochelari de soare, curele, eşarfe, pălării, pantofi şi accesorii pentru păr.

Parfois are deschise 758 de magazine în 56 de ţări, iar pe piaţa locală brandul este prezent cu şase magazine, incluzându-l pe cel din Timişoara, recent inaugurat. În Bucureşti, brandul se regăseşte în mallurile Mega Mall, Sun Plaza, Băneasa Shopping City şi AFI Palace Cotroceni, iar acestora li se adaugă magazinul din AFI Palace Ploieşti.

Parfois face parte, alături de Mango, Desigual, Promod sau Oasis, din portofoliul Solmar Trading Group, companie care, în perioada de dinainte de criză, domina piaţa de modă din România.

Iulius Mall Timişoara are o suprafaţă de 71.000 de metri pătraţi închiriabili şi peste 330 de magazine. Mallul va fi integrat în ansamblul urbanistic multifuncţional Openville, pe care omul de afaceri Iulian Dascălu îl dezvoltă în Timişoara şi a cărui primă fază de dezvoltare va fi inaugurată anul viitor. Proiectul va include şapte clădiri de birouri clasa A, desfăşurate pe 130.000 de metri pătraţi, patru săli de evenimente, cel mai mare parc suspendat din România, de 55.000 de metri pătraţi, patinoar, peste 4.000 de locuri de parcare şi alte facilităţi.

 
Read this article in english on www.ZFenglish.com
Cuvinte cheie:
timisoara
, mall
, brand
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide