ZF 24

Mediafax Audiences, primele audienţe exclusive în reţeaua grupului Mediafax care se pot achiziţiona în sistem programatic, anunţate azi de ThinkDigital

Mediafax Audiences, primele audienţe exclusive în...
05.07.2017, 14:47 75

Începând de azi, agenţiile de media si clienţii importanţi interesaţi pot cumpăra spaţii publicitare în sistem programatic automatizat (programmatic advertising) la nivelul reţelei Mediafax, prin intermediul ThinkDigital – cea mai mare reţea locală de publicitate online, conform SATI -, care a si creat acest nou produs.

Cele 4 audienţe disponibile în prima fază a proiectului sunt:

·        C-Level Executives (care cuprind manageri de top, atât bărbaţi cât si femei)

·        HiTech Enthuziasts (public preponderent masculin, pasionat de gadgeturi, IT si ultimele tehnologii)

·        Sophisticated Women (femei interesate în produse de lux si dispuse la investiţii semnificative în fashion, beauty, travel)

·        Sports & Betting Fans (care adună un public preponderent masculin, pasionat de sport si pariuri sportive).

Audienţele au fost create folosind tehnologia AppNexus, unul dintre liderii globali în domeniu, luând în considerare date culese în ultimele 6 luni din cele aproape 10,4 milioane de browsere unice care vizitează lunar, conform SATI, reţeaua premium a grupului Mediafax (care cuprinde titluri precum ZF.ro, ZFCorporate.ro, BusinessMagazin.ro, Mediafax.ro, ProSport.ro, Gandul.info, CSID.ro, go4it.ro, One.ro, ProMotor.ro, Descopera.ro si alte produse B2B si B2C).

S-au luat în considerare tipul si genul de materiale citite de-a lungul timpului precum si date din alte produse ale grupului dar si de la provideri si clienti independenţi, care au fost de acord să ofere informaţii relevante pentru sporirea eficienţei campaniilor.

Mediafax Audiences se va poziţiona în zona premium, campaniile pe care le oferim aici având un preţ mai ridicat decât display-ul clasic. Achiziţia se va putea face atât automatizat, prin DSP-urile agenţiilor, cât si pe bază de comandă, dacă un anumit client sau agenţie nu dispune încă de tehnologia necesară”, a adăugat Cristina Cucuiu, director general al ThinkDigital România.

După ce am deschis acum 4 ani piaţa locală de programmatic advertising prin Project Agora, ca o alternativă regională la oferta companiilor globale Google si Facebook, e timpul să oferim experienţa noastră si altor publisheri locali semnificativ, dornici să îsi diversifice sursele de venit folosind cele mai noi trenduri si tehnologii din domeniu”, a explicat Dragos Stanca, reprezentant local al grupului TDG (care cuprinde în România ThinkDigital România, festivalul iCEE.fest si TailWind, companie care oferă produse din zona adtech si operează Project Agora, primul marketplace programmatic lansat în România, Grecia, Ungaria, Cipru, Bulgaria si Emiratele Arabe Unite).

Mediafax Audiences va promova doar formate non-intruzive din suita MagicAds – tip de formate care pot fi văzute aici.

Produsul a fost dezvoltat de ThinkDigital România în parteneriat cu TailWind. ThinkDigital este, de altfel, reprezentantul exclusiv de vânzări online al Mediafax Group si lider al reţelelor locale conform datelor SATI (disponibile aici) pentru luna iunie 2017.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO