ZF 24

Otter, incaltamintea ramane locomotiva firmei

10.02.2009, 13:44 44

La inceputul acestui an, Filip Schwartz a simtit ca a venit momentul sa se concentreze pe acele divizii ale afacerii care aduc cel mai mare profit, scrie BUSINESS Magazin. Nu face niciun secret din faptul ca primul segment din piata afectat de criza e cel premium si de lux, adica exact ce incepuse sa vanda de anul trecut prin divizia de fashion.

"Prin urmare, incaltamintea ramane in continuare locomotiva firmei", spune ferm Filip Schwartz, care este acum convins ca, daca isi muta atentia dinspre zona premium catre segmentul de preturi medii unde se pozitioneaza magazinele lui de incaltaminte, afacerea pe care a inceput-o in urma cu 17 ani va incheia anul 2009 cu scaderi ale vanzarilor de circa 10%, in cel mai rau caz.

Cititi mai multe despre planurile Otter Distribution pentru 2009 pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO