ZF 24

Petric, Asociatia cablistilor: Pe piata TV din Romania, pretul stabileste castigatorii, nu continutul

14.04.2010, 13:51 65

Pretul ramane in continuare elementul cheie dupa care seghideaza clientii cand aleg un operator sau altul de servicii TV,oferta de continut ramanand in continuare o problema secundara inRomania, spune Radu Petric - seful Asociatiei de Comunicatii prinCablu (ACC), care grupeaza cei mai mari jucatori din aceastaindustrie.

"In Romania jocul nu e continutul, ci pretul. Criteriul careconteaza pe aceasta piata este pretul si mai putin continutul.Nivelul de baza, al cablului analogic, este cel care aduceveniturile iar problema continutului poate ca incepe sa se punadoar la un nivel de baza in ceea ce priveste sportul", spunePetric, adaugand ca posturile TV cu plata au un succes limitat intara. "Canalul de filme HBO, spre exemplu, are o penetrare deaproximativ 5% in mediul rural, si de 20-25% in mediul urban", aspus el. "Romanii vor cat mai multe posturi TV in tariful de baza,la un cost cat mai mic".

Petric a facut aceste declaratii in cadrul unei conferinteorganizate la Bucuresti de publicatia online Broadband TV News, dinMarea Britanie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO