ZF 24

Profihairshop şi-a planificat investiţii de 500.000 de euro în 2017, după vânzări de 5,6 milioane de euro în 2016

Profihairshop şi-a planificat investiţii de 500.000 de...

Autor: Roxana Rosu

14.02.2017, 11:47 83

Profihairshop, retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului, a înregistrat vânzări în valoare de 5,6 milioane de euro în 2016, în creştere cu 38% faţă de anul anterior, datorită extinderii cu 5 noi magazine, în urmă unei investiţii de 250.000 euro.

În acest an, compania şi-a bugetat investiţii de circa 500.000 Euro pentru deschiderea a încă 5 magazine şi extinderea depozitului pe care aceasta îl deţine în Sibiu.  

Cumpărătorii produselor profesionale comercializate de Profihairshop au fost preponderent femei, în procent de 85%, având vârste cuprinse între 20 – 50 ani, în timp ce restul de 15% au fost consumatori bărbaţi cu vârste între 20-45 ani, numărul lor fiind în continuă creştere în ultimii ani. Cele mai achiziţionate produse au fost şampoanele profesionale, măştile-tratament şi vopselele, urmate de produsele pentru styling, manichiură, cosmetică şi accesoriile pentru păr. Valoarea medie a unui bon a fost de 100 lei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO