Profit de 134.000 de euro în T1, de cinci ori mai mic, pentru compania care deţine magazinul Unirea din Bucureşti

29 mai 2014 Autor: Stefan Musgociu

Centrul comercial Unirea Shopping Center (SCDM) a încheiat primul trimestru cu o cifră de afaceri de 19,4 milioane lei (4,3 milioane euro), cu 2,6% sub nivelul din perioada similară a anului trecut, şi cu un profit net de 603.000 de lei (134.000 de euro), de aproape cinci ori mai mic.

Compania a înregistrat în primele trei luni ale anului trecut o cifră de afaceri de aproape 20 milioane lei şi un profit net de 2,9 milioane lei.

Veniturile au scăzut cu 5%, la 19,9 milioane lei (4,4 milioane euro), în primul trimestru din acest an, în timp ce cheltuielile au urcat cu aproape 10%, la 18,8 milioane lei (4,2 milioane euro), potrivit informaţiilor transmise, joi, de Unirea Shopping Center pieţei Rasdaq a Bursei de Valori Bucureşti (BVB).

În aceeaşi perioadă a anului trecut, compania a consemnat venituri de aproape 21 milioane lei şi cheltuieli de 17,2 milioane lei.

Compania Unirea Shopping Center este controlată indirect de soţii Carmen şi Dan Adamescu, care prin intermediul The Nova Group Investments România deţin 74,16% din acţiuni. În structura acţionariatului se mai regăseşte SIF Muntenia (SIF4), cu 10% din titluri.

Într-o AGA programată pentru săptămâna viitoare, acţionarii vor discuta intenţia companiei de a contracta un credit bancar în valoare de cel mult 70 milioane euro pentru investiţiile planificate în cele două centre comerciale pe care le deţine în Bucureşti şi Braşov.

Pe ordinea de zi a şedinţei figurează şi aprobarea achiziţiei de acţiuni Astra Asigurări de cel mult 16 milioane de euro. Titlurile asigurătorului sunt, însă, oprite de la tranzacţionare pe bursă din 18 februarie, când societatea a intrat în administrare specială.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.05.2014

 
Cuvinte cheie:
UNIREA SHOPPING CENTER
, AFACERI
, PROFIT
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide