ZF 24

Profitul importatorului Snickers şi Mars a scăzut cu 14% la şase luni

Profitul importatorului Snickers şi Mars a scăzut cu...

Autor: Mădălina Panaete

23.11.2014, 18:00 187
Mars România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa dulciurilor, a terminat primul semestru al acestui an cu un profit de circa 9 milioane de lei (2 mil. euro), în scădere în lei cu 14% comparativ cu perioada similară a anului precedent, arată calculele ZF pe baza datelor publice.
 
Mars are în portofoliu branduri precum Snickers, Mars, Bounty sau Twix, dar comercializează pe plan local şi mărci de hrană pentru animale precum Whiskas sau Pedigree.
 
În primele şase luni, Mars România a avut vânzări de 97 milioane de lei (în jur de 22 mil. euro), în creştere cu 3% faţă de rezultatul înregistrat în primul semestru al anului 2013.
 
Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 201 milioane de lei (45,6 mil. euro), în creştere cu 10% comparativ cu anul precedent. În 2013, primul semestru a reprezentat mai puţin de jumătate din rulajul companiei, cea de-a doua parte a anului aducând vânzări mai mari companiilor din industria dulciurilor. Trimestrul III aduce circa 35-40% din vânzările de ciocolată dintr-un an, conform estimărilor din piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO