ZF 24

RCS&RDS trece de la casierii la o reţea de magazine sub brandul Digi

Autor: Adrian Seceleanu

15.09.2014, 16:29 11946

RCS&RDS va investi în dezvoltarea la nivel naţional unei reţele de magazine sub brandul Digi, mutare prin care compania marchează trecerea de la o reţea de casierii cu un concept învechit – puţin schimbat faţă de anii în care operatorul vindea doar servicii fixe - la un lanţ de spaţii comerciale cu un design care să rivalizeze cu cel al jucătorilor din telefonia mobilă.

Unul dintre primele magazine Digi ale RCS&RDS a fost deschis luni în centrul Bucureştiului, pe una dintre cele mai scumpe artere comerciale - bd. Magheru.

“Acesta este primul magazin din Bucureşti din seria celor pe care compania intenţionează să le implementeze şi să le extindă sub brandul Digi atât în Bucureşti, cât şi la nivel naţional”, au declarat reprezentanţii RCS&RDS, adăugând că de acum înainte comunicarea se va concentra pe brandul Digi. Magazinul are o suprafaţă de 100 metri pătraţi şi este delimitat în mai multe zone: zona de consiliere şi vânzare servicii şi produse Digi pentru acasă, zona de consiliere şi vânzare Digi Mobil, unde clienţii au acces la gama de echipamente şi telefoane mobile şi zona de plată a facturii, unde clienţii îşi pot achita facturile lunare. Totodată, magazinul Digi este dotat cu echipamente de ultimă generaţie pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a testa serviciile companiei.

RCS & RDS a deschis magazine sub brandul Digi şi în oraşele Oradea, Constanţa, Galaţi.

Compania va moderniza gradual şi va integra în noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenţă proprii existente la nivelul întregii ţări.

“Această etapă face parte din procesul de tranziţie a produselor şi serviciilor companiei RCS & RDS către brandul Digi. Pânăîn acest moment, compania a aliniat sub acest brand, întreaga ofertă de servicii de telecomunicaţii, precum şi divizia de conţinut TV, respectiv toate televiziunile deţinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi şi la nivelul reţelei sale de magazine. Schimbarea aduce un nivel sporit de interacţiune cu clienţii, care sunt consiliaţi de personalul companiei pentru a putea face o alegere cât mai potrivită cu necesităţile lor de comunicare. Totodată, noul magazin vine în întampinarea clienţilor cu un design modern şi unic în piaţa de telecom”.

"Prin lansarea noului concept de magazin Digi, ne dorim să le oferim clienţilor noştri un mediu plăcut, un spaţiu prietenos unde pot testa serviciile şi unde pot primi informaţii despre ofertele companiei. Acesta este un alt pas important pe care RCS & RDS îl face pentru a spori şi simplifica interacţiunea clienţilor cu oferta completă de servicii de telecomunicaţii Digi de care pot beneficia.” a declarat Valentin Popoviciu, Director Dezvoltare al RCS & RDS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO