ZF 24

Sameday investeşte peste 1 milion de euro pentru o aplicaţie mobilă prin care clienţii pot urmări coletele în timp real, plăti cu cardul sau amâna livrarea

Sameday investeşte peste 1 milion de euro pentru o...

Autor: Roxana Rosu

20.09.2023, 12:41 423

Compania de curierat Sameday investeşte peste 1 milion de euro pentru aplicatia mobilă prin care clientii pot urmări coletele în timp real, plăti cu cardul sau amâna livrarea.

„SAMEDAY App este primul produs lansat de Sameday care se adresează exclusiv consumatorului final şi devine un important diferenţiator în piaţa de curierat. Noul produs este menit să îmbunătăţească experienţa clienţilor, să crească încrederea în ecosistemul creat de magazinele online şi industria de curierat, contribuind astfel la dezvoltarea e-commerce-ului în România. Tehnologia este foarte importantă pentru noi, iar atunci când dezvoltăm soluţii digitale  pornim de la aşteptările clienţilor care îşi doresc să deţină mai mult control asupra procesului de livrare. De aceea, cele mai apreciate funcţii ale unei aplicaţii mobile sunt cele care oferă confort, transparenţă şi flexibilitate”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.

Aplicatia permite şi redirecţionarea coletelor la easybox sau la altă adresă, prelungirea perioadei de păstrare a coletului în easybox cu până la 24 de ore şi amânarea livrării cu până la 5 zile în Bucureşti şi 2 zile lucrătoare pentru toate celelalte zone ale ţării.

De asemenea, SAMEDAY App permite salvarea adreselor de livrare şi easybox-urile preferate; adăugarea cardurilor bancare în aplicaţie pentru o plată cât mai rapidă; posibilitatea verificării statusului tuturor comenzilor Sameday în acelaşi loc; acces la istoricul comenzilor; cod PIN/QR mereu la îndemână pentru validarea livrării; notificare cu privire la intervalul de timp în care va fi realizată livrarea; anularea comenzii înainte de livrare; înregistrarea în aplicaţie direct cu contul eMAG, Google Play sau Apple Store.

Conform unui studiu Sameday, 78% dintre clienti au declarat că îşi doresc o aplicaţie mobilă care să ofere mai mult control şi flexibilitate în procesul de livrare. Funcţionalităţile cele mai dorite de utilizatori sunt urmărirea în timp real a procesului de livrare, posibilitatea amânării livrării, respectiv prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox.

În primele 8 luni ale acestui an, peste 20.000 de magazine online au livrat prin intermediul Sameday. În prezent, peste 50% dintre comenzi au destinaţia easybox. Reteaua de lockere are peste 3.800 de unităti amplasate în 333 de localităţi, iar Sameday are în plan în continuare expansiunea acestei facilităti.

În 2023, media zilnică a trimiterilor către lockere este de aproximativ 150.000, iar timpul mediu de ridicare a comenzilor din easybox este de 6 ore.  

În 2023, cele mai multe comenzi prin easybox au venit din Bucureşti, unde au fost livrate aproximativ 6 milioane de colete, cele mai multe fiind înregistrate în sectorul 6. Capitala este urmată de Cluj-Napoca, cu peste 1 milion de colete, apoi oraşele Iaşi, Bacău şi Timişoara.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO