Starbucks este noua armă a Mega Image pe piaţa cafelelor „la pachet“

12 feb 2015 Autor: Corina Mirea

Retailerul belgian Mega Image, cu afaceri de peste jumătate de miliard de euro, a pus pe rafturi de câteva zile cafeaua „la pahar“ a  americanilor de la Starbucks, în încercarea de a câştiga cotă pe piaţa cafelelor de tip „to go“ (la pachet), una dintre cele mai dinamice în ultimul an.

Românii cheltuie anual 720 de milioane de euro pe cafea, din care 434 de milioane de euro pe cafea consumată în afara gospodăriei.

„Produsele Starbucks comercializate de Mega Image nu sunt aduse de compania Starbucks România“, au transmis reprezentanţii Starbucks către ZF. Pe paharele comercializate în magazinele Mega Image apare însă doar numele distribuitorului, respectiv compania Mega Image, dar nu este precizat cine este importatorul. Mega Image nu a răspuns până la închiderea ediţiei la solicitarea ZF.

Cafelele Starbucks (la pahar sau măcinate) ajung pentru prima dată să fie comercializate, prin intermediul celor peste 400 de magazine Mega Image, în alte unităţi locale decât în cele ale lanţului de cafenele.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau daniel.mircioiu@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.02.2015

 
Cuvinte cheie:
Brandul
, cafenea
, Starbucks
, Mega Image
, afaceri
, comercializare
, magazine
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide