ZF 24

Today’s: Publicitatea pe dispozitivele mobile câştigă teren rapid

Today’s: Publicitatea pe dispozitivele mobile...

Autor: Ioana Nita

27.07.2014, 16:59 66
Campaniile de promovare de pe dispozitivele mobile vor avea o pondere tot mai mare pe piaţa locală de publicitate on­line, în condiţiile în care vânzările de smartphone-uri şi tablete şi utilizarea internetului mobil au înregistrat creşteri substanţiale în ultimii ani, aceasta fiind una dintre tendinţele actuale de pe piaţa de publicitate din România.
 
„Publicitatea pe dispozitivele mobile va avea o pondere din ce în ce mai mare (pe piaţa de profil - n. red.), având în vedere că şi expunerea consumatorului şi instrumentele dedicate au crescut faţă de anul trecut. Din păcate însă, în România există încă o reticenţă a departamentelor de marketing în a investi în aceste abordări – acest lucru poate fi şi pentru că nu au website-urile pregătite“, a spus Marius Lăzărescu, fondatorul agen­ţiei de marketing online Today’s, care a cre­at campanii publicitare pentru clienţi precum Volvo, Midocar, Brit Motor AG, Auto­klass sau Domo.ro şi HotPoint-Ariston.
 
Aproximativ 95% din utilizatorii de smartphone-uri din România au spus că observă reclamele de pe telefon, mai ales atunci când navighează pe site-urile optimizate pentru platformele mobile (67%), dar şi atunci când folosesc aplicaţii mobile (38%), potrivit studiului Media Fact Book 2014, realizat de Initiative Media.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO