ZF 24

Transavia mai lanseaza un brand pe segmentul de semipreparate

02.03.2009, 18:01 114

Transavia, unul dintre cei mai mari producatori de carne de pasare de pe plan local, a lansat un nou brand pe segmentul de semipreparate din carne de pui, Papane.

Brandul a fost realizat de compania de creatie Brandient, care s-a aflat si in spatele brandurilor Fulga si Zuzu, ale producatorului de lactate Albalact.

Acesta este cel de-al patrulea brand pe care Brandient il realizeaza pentru Transavia dupa ce in ultimii trei ani a mai lansat Fragedo (carne proaspata de pui), EllaBella (produse premium gata preparate) si Frateus (carnaciori de pui).

Transavia a rulat la nivelul anului trecut afaceri de aproximativ 100 de milioane de euro, in urma intregrarii companiei Avicola Brasov in cadrul grupului, potrivit reprezentantilor companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO