ZF 24

Uber caută în Bucureşti tineri care să-i aducă noi clienţi şi le oferă în schimb energizante, ochelari de soare, cărţi şi servicii stomatologice

Uber caută în Bucureşti tineri care să-i aducă noi...

Autor: Adrian Seceleanu

05.10.2015, 18:25 779

Compania americană Uber, care le oferă proprietarilor de maşini posibilitatea de a oferi servicii de transport prin intermediul unei aplicaţii, a lansat pe pagina web dedicată operaţiunilor din Bucureşti, o competiţie prin care urmăreşte să identifice tineri care doresc să fie “ambasadori” ai brandului al căror rol va fi “să aducă cât mai mulţi utilizatori noi la Uber, care să înceapă să călătorească folosind aplicaţia”, conform sursei menţionate.

Firma americană nu va angaja tinerii interesaţi să îndeplinească acest rol şi nici nu le va plăti comisioane în bani ci le va oferi în schimbul “recrutării” de clienţi noi tricouri, ochelari, doze de energizante Burn, cărţi, servicii stomatologice şi credite care pot fi utilizate pentru transport prin intermediul Uber.

“Rolul tău de Brand Ambassador este foarte simplu - trebuie să aduci cât mai mulţi utilizatori noi la Uber, care să înceapă să călătorească folosind aplicaţia. (…) Avem mai multe tipuri de beneficii pentru munca de Brand Ambassador: (…) îţi dăm tricouri, ochelari, şepci sau genţi Uber. (…) . Beneficii lunare - în fiecare lună, Brand Ambassadorii care ajung în top cu cei mai mulţi utilizatori înscrişi primesc diverse beneficii de la partenerii nostri. Printre ei se numără: Burn Energy Drink - doze de BURN în fiecare lună, Editura Litera - un pachet de cărţi în fiecare lună (…)”.

Totuşi, după şase luni de la demararea acestui program, Uber are în plan să deschidă două poziţii de internship care vor fi plătit, conform anunţului. “După 6 luni de activitate, vom deschide 2 poziţii plătite de internship la Uber România, la care va putea aplica oricare Brand Ambassador (…)”.

Uber a intrat în primăvara acestui an pe piaţa din România, lansând serviciile sale exclusiv în Bucureşti.

Aplicaţia a fost primită cu aplauze la nivel mondial în mai multe oraşe din lume, pentru că a determinat o scădere a tarifelor de transport. În mai multe ţări din UE, Uber a fost acuzată  însă că oferă servicii fără a plăti taxe şi licenţe de transport precum companiile de taxi, cele mai violente proteste împotriva companiei online având loc în ţări precum Spania sau Franţa.

La începutul acestei luni, Uber a întâmpinat probleme în Amsterdam, unde procurorii olandezi au descins la sediul companiei. De asemenea, compania americană a fost „atacată“ şi în Londra, unde primăria pregăteşte restricţii dure pentru şoferi. Uber a primit amenzi în ţări ca Bulgaria sau Ungaria. Şi în România au existat discuţii, inclusiv în Parlament, despre legalitatea serviciului Uber, fără a determina o întrerupere a activităţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO